Mohammed Miran Miah

Autorisasjon (2012)

Mohammed Miran Miah er en av 27 fastleger i Karmøy

Siste vurderinger av Mohammed Miran Miah

Var fornøyd en periode , ikke lengre nå

Var fornøyd tidligere, sendte videre til spesialister,men når de ikke finner noe får jeg beskjed om at da vet han ikke og sier han ikke skriver sykemelding lengre til tross for daglige sterke smerter og store fysiologiske utfordringer. Så da setter han meg i en svært uheldig posisjon, han er ikke mottakelig for å se det menneskelige, han er mer opptatt av formelle ting og ikke gjøre noe ekstra. Gjesper mye under konsultasjonene, anbefales ikke til de med små barn. Dyktig lege når jeg har truffet han på legevakten, men kommer i dag til å bytte hele familie til ny fastlege, dessverre. Er alltid på tiden, hendt en gang jeg har måtte vente 10 min, han setter og av god tid til pasientene og du føler ikke du er på samlebånd og at du må fortest mulig ut, det er positivt.

Skepsis til NAV

Jeg gikk til denne fastlegen i et par år. Det fungerte fint en stund. Min største bekymring var den noe vanskelige parkeringssituasjonen på legekontoret. Jeg må innrømme jeg parkerte ulovlig på Karmel mange ganger :-) Så kom der diverse standard forespørler fra NAV. Hver gang så nektet Miah å besvare disse selv, men ba om at de ble besvart av spesialist. Første gang godtok NAV dette, og honorerte en spesialist for oppgaven. Neste gang nektet NAV å henvise til spesialist, muligens for å spare penger. Jeg gikk lang tid og bekymret meg og håpte at saken ville løse seg. Etter 4 (!) måneder så jeg meg nødt til å bytte fastlege for å få fortgang i saken. Den nye fastlegen hehandlet henvendelsen på dagen. Jeg finner det uakseptabelt at han nekter å besvare enkle henvendelser fra NAV!

Dyktig og engasjert i pasienten

Jeg fikk tildelt ny fastlege etter at den forrige flyttet til et annet legekontor. Jeg var så heldig å få Miran som ny fastlege. Mine erfaringer med Miran er bare positive. Han bryr seg om pasientene, virker å være faglig dyktig og tar seg tid til meg som pasient når jeg inne til time.

Han snakker bra norsk.

Veldig fornøyd

Jeg var litt skeptisk da der kom ny fastlege i.o.m. jeg var så fornøyd med han forrige jeg hadde, men må si jeg er positivt overrasket.
Jeg blir tatt seriøst, han undersøker grundig, tar nødvendige prøver og, ikke minst, han har sendt meg raskt videre til spesialister der det har vært nødvendig.
Han har også vært veldig flink med jenta vår på 4 år, forklarer hele tiden hva han gjør, og hvorfor, slik at hun føler seg trygg. OG han skriver ikke ut resepter i tid og utide!
Snakker bra norsk.

ikke fornøyd

Jeg og mine barn fikk han da forrige lege flyttet. Han Virker usikkker og har desverre ikke forståelse for syke barn. Jeg har flere ganger vært nødt til å si til han hva helsesøster sier bør gjøres, før han gjør d som bør gjøres ifh til å ta prøver, henvisning etc.Vi føler det ikke er noe poeng i å gå til lege lenger for det er ikke mye hjelp å få. Desverre er han på legevakten også...