Stian Martinussen

Autorisasjon (2011)

Stian Martinussen er en av 80 fastleger i Tromsø

Siste vurderinger av Stian Martinussen

Veldig dyktig og vennlig lege

Faglig dyktig, effektiv, vennlig og god til å lytte. Han er veldig alsidig, og har gitt meg like god hjelp med psykiske og fysiske helseplager.

Fantastisk lege

Stian er en lege som har høy kompetanse,faglig dyktig samtidig som han har god psykologisk innsikt og empati. Han er tilstedeværende under konsultastasjonen og lytter.Definitivt den beste legen jeg noensinne har hatt.Han gir en trygghet som mange leger aldri vil klare å gi sine pasienter,og bruker god tid til å lytte og er genuint engasjert.Byens beste fastlege.

Stressfri type

Er veldig fornøyd med Stian og tror ikke det er noen som kan måles med han. Han er veldig informativ, han lytter og vitser. Veldig stressfritt og behagelig å være hos han. Han er veldig kompissaktig.
Veldig flink på oppfølging. I en periode jeg var alvorlig deprimert var jeg hos han hver andre uke, ofte fordi han insisterte. Han tar seg alltid god tid, også til å prate piss. Han er veldig straight forward og ga ingen sympatiske blikk, noe som er det værste jeg vet.
Er lei meg for at jeg flytter og ikke kan ha han som lege lenger. Håper å få han tilbake som fastlege, når/om jeg flytter tilbake til Tromsø.

Den beste legen jeg har hatt

Stian er utrolig dyktig lege. Han er alltid blid og lytter alltid til deg. Hadde time hos han før han fikk fast stilling. Da jeg så at han fikk den var jeg rask med å få han til fastlege. Angrer absolutt ikke. De gangene jeg har vært der så tar han seg god tid til deg og viser tydelig interesse for deg og finner en løsning. Anbefaler han på det sterkeste. Tror jeg aldri vil finne en bedre lege når jeg flytter sørover neste år.

Den absolutt beste legen jeg har hatt

Stian er en fantastisk lege. Jeg var hos han opptil flere ganger i uken, og han tok seg alltid god tid og hjalp meg gjennom den vanskeligste perioden i livet mitt.
Han er omsorgsfull, snill og profesjonell.
Han er faglig dyktig og gir gode råd.
Alle leger burde være som Stian.