Stian Martinussen

Autorisasjon (2011)

Stian Martinussen er en av 80 fastleger i Tromsø

Siste vurderinger av Stian Martinussen

Fantastisk!

Angrer ikke i det minste på at jeg byttet fastlege, enda hadde jeg i følge avisa den best likte legen i Tromsø. Stian er ti ganger bedre, jeg føler at han lytter virkelig, er flink å forklare hva han tenker og tar seg til og med tid til å vise f.eks bilder av hvilke muskler man har betennelser i. Har vært hos mange forskjellige leger, og ingen har vært så grundig og forståelsesfull. I tillegg får man ikke den følelsen man mange ganger får av andre leger; at de er av høyere rang enn oss vanlige mennesker.

Ingen tvil, tromsøs desidert beste lege!

MYE MYE BEDRE EN MIN GAMLE LEGE

Super lege, tar seg god tid med deg når du endelig får time. vanskelig å få tak i time, veldig fult på drop inn timer også :(

Dyktig lege som tar seg tid til å lytte!

Alltid trivelig å dra til legen. Stor overgang fra min forrige fastlege! Han tar seg tid til å lytte, kommer med gode råd og hjelper med det som trengs. Eneste ulempen er at man må vente lenge på legekontoret før det blir din tur, men hva gjør vel litt venting når man får en lege som tar seg god tid til deg og dine behov?

Super

Så glad jeg har byttet fastlege. Gruer ikke lenger for å gå til legen.

En lege som lytter og følger opp!

Han fulgte med på hva jeg sa og fulgte det opp der og da, følte jeg ble tatt på alvor og fikk den behandling jeg hadde bruk for. Innenfor de tema jeg har vært der for har han virket faglig dyktig, og gitt meg trygghet.