Ravinder Singh Bains

Autorisasjon (2006)

Ravinder Singh Bains er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Ravinder Singh Bains

Kunnskapsrik, ærlig og rask

Overskriften sier egentlig alt, og disse kvalitetene er han ekstremt god på. Han snakker deg ikke etter munnen, og du får ikke unødvendige resepter - så hvis det er dette du trenger, så bør du finne en annen. Og som (tilnærmet) alle andre fastleger "går han seg fast" ved kroniske tilstander. Likevel - totalt sett, veldig bra!!

Ikke en god opplevelse

Fikk et godt førsteinntrykk, men opplevde ham etter andre besøket som kjøligere og mindre behjelpelig enn første gang. Jeg gikk til ham et par ganger før jeg byttet. Han snakket mye av timen min bort, lyttet lite og hadde en veldig pessimistisk holdning i forhold til å hjelpe meg. Jeg er kronisk syk og er derfor avhengig av en litt mer støttende og behjelpelig lege. Det å gå til ham føltes ut som en ekstra påkjenning.

Uegnet i hjelperollen som lege

Unngå denne legen om du har behov for mer enn en resept. I utgangspunktet virket han imøtekommende, i møte med min datter som lider av sjelden genfeil, men det stakk ikke dypt, da han over hodet ikke var dedikert ! følger ikke opp det han sier han vil gjøre, denne mannen har dessverre et stort behov for selv å bli sett noe som gjør han uegnet i en hjelperolle. Han tar ikke 5 øre for å skjelle deg ut, om du ikke oppfører deg «pent» nok. Hvilket vi opplevde.

Kunnskapsrik, effektiv, personlig

Har kun positive opplevelser. Dr. Bains bryr seg og ikke minst vet hva han snakker om. Soleklar anbefaling.

Overraskende uhøflig og overseende.

Jeg skiver like mange gode vurderinger som mindre bra så jeg vil påpeke at dette er reelt og bør tas til følge av folk.

Jeg ble utrolig overrasket da jeg var hos Ravi Bains. Mannen var uhøflig ved å ikke lytte til meg som pasient for og så da si at dette ikke var noe.

Det var mangel på spørsmål om min situasjon og det virket kun som om han ønsket at jeg skulle dra så fort som mulig, noe som gjorde så jeg følte meg utrolig uvelkommen og oversett som pasient.