Ravinder Singh Bains

• Plastikkirurgi

Autorisasjon (2006)

Ravinder Singh Bains er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Ravinder Singh Bains

Hyggelig men manglende oppfølging og tillit

Ravinder er hyggelig og virker sympatisk. Han er en effektiv saksbehandler som ønsker at du skal besøke ofte (selv om besøket virker unødvendig). Han må overbevises (betydelig) om at plager er ekte plager, mulig at han mangler generell tillit til alle eller enkelte pasienter. Jeg føler ikke at jeg blir tatt seriøst. Han sitter fort på mobilen hvis jeg prater. Basert på flere erfaringer, får jeg ikke innsikt i min egen oppfølging eller råd til hvordan å gå fremover.

ikke særlig imponert

Funker som minstekrav en legeburde ha. Er du flink til å søke opp diagnosen din på egenhånd fungerer han til å få resepter. Ikke intrykk av at han er noe kunnskapsrik eller spesielt engasjert i å finne diagnosen. Som sagt burde du være veldig flink til å stille din egen diagnose slik at du kan veilede han. Selv etter å ha stilt egen diagnose tenkte han ikke nøye over hva som kan være årsaken, gjorde ikke grundig testing. Ikke flink på kommunikasjon heller.

Rett på sak, grundig og kunnskapsrik

Ravi er ekstremt nøye, høflig og flink.
Han tar alle henvendelsene mine alvorlig, og er ikke redd for å grave dypt.

Det er tydelig for meg at Ravi vil det beste for pasientene sine.

Han har en god dose humor og er veldig enkel å snakke med.
Anbefaler han på det sterkeste.

Morsom og ukomplisert

En fin fyr med masse humor.
Anbefales hvis du er mann.

Anbefales ikke hvis du er kvinne med ønsker om barn.
Vi hadde han som familielege før, under og etter første svangerskap.
Der og da var vi ok fornøyde, men er senere blitt oppmerksom på at han muligens kunne løst ting litt annerledes. Spesielt vil jeg fremheve hormonprevensjon der både spiral og p-stav ble satt inn på en dårlig måte. Anbefales å finne noen andre til å gjøre dette.

rett og slett uhøflig!

Jeg var hos han for litt over et år siden da min fastlege ved samme kontor var borte. Han så på diagnosen min og ville med det samme ta blodtrykket mitt (for å se etter sprøytestikk!!) og så begynte han å fortelle homo vitser!! Det var den verste ydmykende opplevelsen jeg har opplevd på lenge!! Jeg anbefaler IKKE denne legen!!