Anette Maria Kopperud

Autorisasjon (1990)

SiO Helse Telefonnummer22 85 33 0022 85 33 ...
Problemveien 9 / Holbergsgate 21 / Sandakerveien 116 0314 Oslo
Anette Maria Kopperud er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Anette Maria Kopperud

Stødig, oppmerksom og faglig dyktig.

En stor takk til min fastlege, Anette Kopperud. Jeg har hatt noen tøffe år og har trengt tett oppfølging av lege. Anette tar meg på alvor, følger meg svært godt opp, beroliger meg og henviser meg videre når det er nødvendig. En lege jeg trygt kan anbefale til andre.

Trygg, kunnskapsrik, lyttende

Min fastlege gjennom mange år er helt uvurderlig for meg. Hun har fulgt meg og hjulpet meg gjennom min sykehistorie.
Hun lytter til hva jeg sier og gir meg råd og veiledning.
Jeg blir godt fulgt opp med prøvetaking og henvisninger når det er nødvendig.
På bakgrunn av det positive jeg opplever med henne som min fastlege har jeg anbefalt henne til andre.

Dyktig, kunnskapsrik menneskekjenner

Lyttende og kunnskapsrik lege.
Hun har gitt meg god veiledning for mine lidelser.

Hun er en god menenskekjenner, og følger opp alle henvendelser - ikke minst fra sykehuset

Takk til min dyktige og nærværende fastlege!

Anette Kopperud har vært min fastlege i snart seks år. I denne perioden har jeg gradvis blitt bedre rustet til å takle helsemessige utfordringer. Dette kan jeg i stor grad takke min tillitvekkende fastlege for! Hun loser meg trygt og blidt og stødig gjennom vanskelige perioder. Jeg opplever å bli sett og hørt og tatt på alvor av en rolig, lyttende, nærværende, grundig og faglig dyktig lege. Tusen takk for all god hjelp og støtte; jeg føler meg så godt ivaretatt!

Min gode lege

Jeg er strååååålende fornøyd med legen min Anette. Hun realitetsorienterer meg på en god måte. Hun viser god kunnskap og det er så godt å snakke med henne. Jeg blir trygg og glad etter å ha vært hos henne. Anbefaler henne på det varmeste!