Anette Maria Kopperud

Autorisasjon (1990)

SiO Helse Telefonnummer22 85 33 0022 85 33 ...
Problemveien 9 / Holbergsgate 21 / Sandakerveien 116 0314 Oslo
Anette Maria Kopperud er en av 599 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Anette Maria Kopperud

Takk til en dyktig fastlege!

Jeg har vært så heldig å ha Anette som fastlege i et par tiår. Med hennes hjelp, lever jeg nå med god livskvalitet etter to tilfeller av alvorlig sykdom. Hun har samarbeidet med sykehus, spesialister, arbeidsgiver og NAV på en enestående måte i mange år. Rehabilitering er krevende, og da er det betryggende å bli fulgt opp av en dyktig fastlege!

Ikke fornøyd!

Skulle vært noe helt annet enn lege. Hun egner seg overhode ikke til å behandle mennesker. Føler hun har dårlig tid, og virker uinteressert i pasienten.

Meget misfornøyd

Mitt inntrykk av Anette er at hun ikke er genuint opptatt av meg som pasient. Opplever at Anette er lite imøtekommende, overkjørende og svært lite forståelsesfull med lite empati. Sitter igjen med usikkerhet etter endt legetime, da jeg føler hun bagatelliserer problemet. Anette innvier ikke til tillit.

Meget misfornøyd og har endelig byttet til ny lege som jeg er svært fornøyd med.

Trygg og kompetent

Hun behandler mine henvendelser med stor kompetanse og tar meg på alvor som menneske
Hune er god til å ta hele min bakgrunn i betraktning

Flink og forståelsesfull lege

Synes legen tar meg seriøst når jeg kommer med mine problemer, både store og små. Føler hun lytter og er imøtekommende. Lett å få time her både ved å ringe og å sende melding - får ofte legetime innen 1 uke. Alt i alt en hyggelig og flink lege, og et hyggelig legekontor.