Anette Maria Kopperud

Autorisasjon (1990)

SiO Helse Telefonnummer22 85 33 0022 85 33 ...
Problemveien 9 / Holbergsgate 21 / Sandakerveien 116 0314 Oslo
Anette Maria Kopperud er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Anette Maria Kopperud

Profesjonell, trivelig og gode vurderinger

Jeg føler meg alltid godt tatt imot når jeg har vært hos Anette. Flink til å lytte og har gode forklaringer.
Kan trygt anbefale Anette.

Dyktig, profesjonell og omtenksom

Anette har vært min fastlege i litt over 20 år og jeg har vært fornøyd i alle disse årene. Hun er dyktig fordi i forhold til mine problemer har hun gitt riktig diagnose. Profesjonell med tanke på at hun bruker passe med tid for å lytte til deg, og er effektiv når det kommer til måter hun kan hjelpe deg på. Jeg liker at hun er effektiv og profesjonell, men i alle år med Anette som fastlege har jeg følt omtenksomhet og omsorg.

Skremmende bagatelliserende

Jeg er en av de som har relativt hyppig behov for time hos fastlege. Jeg har vært borti flere fastleger og vikarer som ikke tar seg tid til pasienten og ser hver enkelt sin individuelle situasjon. Jeg hadde håpet å møte en dyktig fastlege når jeg byttet til Kopperud. Jeg må dessverre si at jeg ikke opplever å bli møtt av denne legen. Jeg går fra hver legetime og opplever å ha blitt overkjørt og bagatellisert. Jeg opplever å bli sett på som en hypokonder og absolutt generalisert. Legen ser ikke min situasjon, hører lite på hva jeg faktisk sier og har behov for. Jeg blir avfeid når jeg ytrer min bekymring eller ønske om grundigere undersøkelser. Det eneste som gjøres er blodprøvetaking, noe som ikke er tilstrekkelig i mitt tilfelle. Jeg får ikke gode nok forklaringer av denne legen. De enkleste og minst tidkrevende løsningene velges framfor å faktisk søke forebyggende løsninger. Videre blir jeg ofte møtt av en særs lite hyggelig legesekretær ved dette legekontoret.

Den beste legen jeg har hatt

Har brukt henne i over 20 år. Kan ikke få fullgodt henne. Alltid blid og imøtekommende.

Dårlig tid og overkjørende

Opplever at hun har dårlig tid og er mer opptatt av at jeg skal komme meg ut døren enn å lytte til hva jeg har å si. Føleler heller ikke at jeg kan ta opp alt jeg ønsker med henne, da hun ikke er åpen eller i møtekommende.