Nikolas Enrique Anderssen Vidal

Autorisasjon (2011)

Nikolas Enrique Anderssen Vidal er en av 128 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Nikolas Enrique Anderssen Vidal

Tilstedeværende, interessert, dyktig og svært nøyaktig

Nicolas Vidal møter deg som et ekte medmenneske.
Han er nøyaktig og empatisk og han finner alltid gode løsninger. Han stiller også motspørsmål som gir egen innsikt og bredere forståelse.

Det er godt å ha en lege en virkelig stoler på, som følger deg opp grundig. Vidal er også alltid svært godt forbredt når en møter til timen.
Dette er betryggende og tillitsbyggende.

Jeg er enig i at betjeningen på telefon og i resepsjonen er dårlig og lite service-minded. Hadde jeg ikke vært så fornøyd med Vidal som fastlege hadde jeg nok byttet legesenter.

Hyggelig og ydmyk lege

Nikolas Vidal er en trivelig mann og en tilsynelatende kunnskapsrik lege. Jeg føler meg trygg med ham som fagmann og som samtalepartner.

Den beste fastlegen jeg har hatt

Jeg har hatt fem fastleger, og Vidal er den beste jeg har hatt, med veldig god margin.

Imøtekommende, tar seg tid, tar deg på alvor, viser deg tillit, forklarer alt han gjør og mener, og en du kan snakke med om alt.

Endelig en lege der jeg tør å snakke ut.

Det kan være litt lang ventetid på legekontoret men det er positivt fordi det betyr at han tar seg tid til pasientene sine og ikke haster med å få de ut etter 20 minutter.

Synd med lang ventetid mellom hvert visitt, men det er jo problemet med alle fastleger.

Et frisk pust på legesenteret

Jeg har kun hatt vidal et par ganger når min vanlige fastlege var fraværende, men ble positivt overrasket over ham. Nikolas var veldig imøtekommende, virket genuint interessert, ga gode forklaringer og stilte mange spørsmål for å få en helhetlig oversikt. Nikolas synliggjorde også en veldig fin humor, som lysnet opp dagen.

Hadde jeg ikke vært fornøyd med min daværende fastlege, ville jeg ha byttet til ham tvert.

Det eneste jeg har å utsette på besøkene på Bryn Legesenter er ikke legene, men en tidvis nedlatende holdning fra en av helsesekretærene. Det å bestille seg en akuttime via telefon kan tidvis oppleves som å ringe inn på en konkurranse på et radioprogram - lange ventetider, og ikke alltid time samme dag.