Sjur Letnes Fossum

Autorisasjon (2007)

Sjur Letnes Fossum er en av 27 fastleger i Gjøvik

Siste vurderinger av Sjur Letnes Fossum

Beste legen jeg har hatt!

Dr.Fossum er uten tvil den beste legen jeg har hatt. Han er veldig rett på sak og ønsker å finne en løsning som er til det beste for pasienten. Han kan virke veldig distre til tider,skriver en del på pc. Men tar alt man sier som pasient seriøst. Veldig bred faglig kunnskap. En dyktig lege!

Litt fjern

Er ofte mer opptatt av å skrive på pc enn å lytte til pasienten. Lar egne meninger stå i veien for videre henvisning.

Den beste legen jeg har hatt.

Hadde slitt med tennisalbue i flere år. Vært hos to spesialister, men det ble ikke bedre. I det Sjur Letnes Fossum ble min nye fastlege hadde han en metode som gjorde at det ble bra på 6 uker. Strålende.

Fistre lege, som ikke gir inntrykk av å bry seg om pasienten

Mer opptatt av å lese/skrive på pc, enn faktisk undersøke pasient. Dårlig holdning over for pasient. Ikke noe henvisnig eller videre underssøkelser. Bare beskjed om at det går sikkert over etterhvert!

Faglig dyktig og imøtekommende!

Den beste fastlegen jeg har hatt. Rask, effektiv, konkret, imøtekommende og løsningsorientert. Veldig behjelpelig og villig til å "gå den ekstra mila" for å få ting gjort. Ikke minst føler man at man blir godt ivaretatt og at han har et genuint ønske om å hjelpe. Positiv og veldig hyggelig!