Cornelia Gåskjenn

Froland Kommunale Legekontor
Furuveien 1 4820 Froland
Cornelia Gåskjenn er en av 6 fastleger i Froland

Siste vurderinger av Cornelia Gåskjenn

Tar deg på alvor uansett problematikk

Jeg har hatt Cornelia som min fastlege i noen år nå, og har aldri følt meg mer tatt på alvor. Jeg har en del sykdommer, men blir alltid tatt like seriøst for hver minste lille ting jeg henvender meg til henne for. Vil anbefale å holde på henne.

Verdens beste lege

Jeg synes jeg kan beskrive henne som verdens beste, for jeg har vært borti mange leger, men ingen kan måle seg med omsorgsfulle og dyktige Cornelia.. Hun er oppriktig interessert i pasientene, og undersøker nøye.. De plagene man kommer med blir tatt alvorlig, og hun har alltid et svar, eller følger det videre. Hun har god innsikt i diagnosen min og jeg er så takknemlig for å ha henne som fastlege!

Mest omsorgsfulle legen jeg har vært borti.

Alltid tid når jeg trenger lege, utrolig flink og hadde det ikke vært for henne så hadde jeg ikke vært i live idag. Cornelia Gåskjenn er en utrolig dyktig og flink lege som vet hva hun gjør og som ALLTID har tid samme hva. Jeg kommer IKKE til å bytte fastlege så lenge jeg har Cornelia, fordi henne føler jeg meg trygg på og jeg blir så godt ivaretatt, hun vet med en gang om noe er galt. Så Cornelia kan jeg godkjenne :-)