Steinar Prytz-Jensen

Allmennlegespesialist, fastlege og øre-nese-hals-lege

• Allmennmedisin
  • Øre-, nese-, halssykdommer

Autorisasjon (2004)

Sentrum Legesenter Kristiansand AS Telefonnummer38 07 90 0038 07 90 ...
Henrik Wergelands gate 4 4612 Kristiansand S
Steinar Prytz-Jensen er en av 115 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Steinar Prytz-Jensen

God, trygg lege som viser både omsorg å genuit interesse for deg

Steinar er den første legen jeg har møtt som har vist forståelse, å osmsorg. Han oppsøker kunskap, kontakter spesialister for å kunne gi meg best mulig hjelp, derssom det er ting han ikke er sikker på. Tar tak å retter opp om det er noe som er gjort feil. Jeg opplever steinar som en dyktig, å grundig lege, en lege jeg kan skryte av og ha hatt.

Det kan oppstå noe vente tid, både på tlf og på venterom. Anbefaler å bestile det man kan digitalt. Og husk, den som venter på noe godt,venter ikke forgjeves

Fantastisk fastlege

Jeg har bare gode erfaringer med Steinar. Han er den beste fastlegen jeg noensinne har hatt!
Tar meg seriøst, er kunnskapsrik og bruker tid på å finne ut av ting han ikke vet evt. viderehenviser. Svært forståelsesfull fastlege som bruker tid og og viser omsorg for pasientene sine.

Dyktig, imøtekommende og ydmyk

Opplever å bli lyttet til og forstått. Tar seg god tid i konsultasjon. Gjorde et grundig arbeid ved henvisning. Bruker han også til mitt barn. Han har en fin dialog med barnet. Han forespør seg hos andre leger på senteret om det er noe han er i tvil om, som han mener de kan bedre. Dette er veldig tillitsvekkende for min del. Har opplevd en del menn i profesjonelle yrker som er «ekspert på alt», noe som selvfølgelig ikke er tilfelle. I tillegg er Steinar en hyggelig og fornuftig mann som det er lett å prate med. Anbefaler han!

Grundig, imøtekommende, hyggelig og jordnær

Byttet lege etter jeg ikke følte meg ivaretatt og tatt på alvor. Steinar er en veldig dyktig lege og er flink å sjekke opp dersom han trenger mer informasjon. Dette er en veldig positiv egenskap. Som bonus er han veldig hyggelig og møter meg alltid med et smil.

Grundig og dyktig

Fastlegen min er vennlig, imøtekommende, lyttende og gir ved god og riktig behandling. Han er veldig grundig og dyktig.