Anette Walvick

Lyngdal Legesenter AS

2012

Lyngdal Legesenter AS Telefonnummer38 34 04 4038 34 04 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Alleen 16 4580 Lyngdal
Anette Walvick er en av 10 fastleger i Lyngdal

Siste vurderinger av Anette Walvick

6 stjerner!

Det virker som hun virkelig bryr seg om sine pasienter og at de får det bedre. Jeg har alltid hennes fulle oppmerksomhet, og hun er alltid klar for å hjelpe. Kanskje den beste legen jeg noen gang har hatt.

Hyggelig og hjelpsom

Hun har vært meget imøtekommende, vennlig, lyttende og lett å kommunisere med. Jeg oppfatter hun som en lege med oppriktig interesse for pasienten.

Dyktig fastlege

Forståelsesfull og empatisk. Gir seg ikke før vi har kommet til bunns i problemet. Er ikke redd for å henvise for videre utredning om det er somatisk eller psykisk problem.

Kald og uinteressert.

Anette Walvick er en lege som burde gå i seg selv litt og endre oppførselen sin mot pasientene. Hun eier ikke empati og det virker som hun har en konkurranse med seg selv med å få pasienten ut av kontoret fortest mulig. Jeg vil heller være uten lege hvis hun var eneste valget.

Utrolig flott lege

Har hatt Anette som fastlege i noen år nå, og er utrolig fornøyd med henne. Hun viser stor forståelse og omsorg for pasientene, og er veldig dyktig faglig. Lett å prate med, og tar pasientene på alvor. En helt super fastlege!