Anders Aarvold

Autorisasjon (2012)

Engen Legesenter Telefonnummer55 30 49 5055 30 49 ...
Nygårdsgaten 4 5015 Bergen
Anders Aarvold er en av 253 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Anders Aarvold

Ikke fornøyd

Føler han ser mer på klokken enn å lytte til og se meg som pasient. Siste gang jeg var hos han var dråpen, endte opp med å bestille meg time på Volvat for grundig sjekk og byttet fastlege ved et annet legekontor. Hun ene som jobber i resepsjonen var også temmelig frekk de gangene jeg var i kontakt med henne.

Når han hadde vikar var jeg mye mer fornøyd. De såg faktisk på meg og lyttet til det jeg hadde og si.

Imøtekommende og dyktig

Jeg har hatt Anders i snart et år. Han er ikke bare flink faglig, men han er også flink med mennesker, han er til stede og lytter til hva jeg har å si. Han er løsningsfokusert, hyggelig. Jeg er veldig fornøyd med å ha han som fastlege!

Dyktig og empatisk

Jeg er så glad og takknemlig for å ha fått Anders Aarvold til fastlege. Han er hyggelig og empatisk, og virker kunnskapsrik, grundig og løsningsorientert både når det gjelder fysiske og psykiske plager. Jeg er SÅ fornøyd!

Et ekstra pluss er det også at Engen legesenter er så veldrevet. Hyggelige og profesjonelle folk i resepsjonen, og lett å komme til på telefon, og lett og få time.

Takk for strålende pasientbehandling!

Utrolig bra lege

Har hatt Anders som fastlegei ca. et år nå og har bare lovord å komme med til både han og klinikken.

Anbefales på det sterkeste!

Helene Aarvold

Har Anders som fastlege men har fått Helene(konen hans som jobber tirsdager,fredager)den aller første gang jeg gikk til Engen senteret og er kjempe fornøyd med henne. Hun hører etter hva som er problemet,veldig imøtekommende og forståelsesfull. Meget dyktig og er flink til å videreføre til en spesialist når det er behov for det. Føler jeg alltid får den hjelpen jeg trenger.
Har ikke vært hos Anders ennå,men kan si at han er flink til å reagere fort via helesnorge sidene og være hjelpsom om en trenger å bytte medisin på resept.
Må også si et par ord om resepsjonen,da det er en meget viktig kommunikasjons mellomledd mellom pasient og legen. Engen sin er den beste jeg har vært bort i til nå. Alle som jobber der er veldig imøtekommende, kjappe med å svare og veldig hjelpsomme og flinke. Svært profesjonelt og godt miljø.