Perapakaran Arulanandam

0 av 2000

Perapakaran Arulanandam er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Perapakaran Arulanandam

Kan bli bedre

Dr. Praba er flink så lenge du ikke har kroniske smerter eller en vanskelig sykdom. Kan engasjere seg mer og bry seg mer om pasienten. Følger ikke opp med NAV.

I lys av pågående Nav skandale. Er det åpenbart hvem som ikke følger opp. Ukentlige i flere år, kommer det flere pasient historier om manglende oppfølging fra Nav’s side. Dytte skylden på fastleger vil således være totalt urimelig. Som fastlege ved den
mest resurssvake bydelen/ område i hele Norge. Er det svært krevende for disse fastlegene. Dette underbygges av undersøkelsene ved Ey (hdir) og trønderoppgjøret. Regjeringen har med dette vedkjent seg fastlegekrisen.

Som lege i flere områder i dette landet er det viktigste god allmennkunnskap. Ikke bare medisinsk, men også om over 50 forskjellige etnisiteter og kompleks sykdomsforståelse forbundet med dette.

Besvart av Perapakaran Arulanandam

meget fornøyd

jeg kjører fra helt motsatt side av byen for å møte praba
han er rask, hjelpsom å meget grei å prate med.
jeg kunne ikke ønsket en bedre lege
han har interesse for hva han driver med å kunnskapen er meget god

Beste fastlegen!

Jeg reiser gjennom halve byen for å dra til Praba. I mange år så har jeg slitt med å finne en bra fastlege som følger opp. Jeg ble anbefalt Praba av en venn, og jeg er så glad for å gå til han! Han er veldig flink og tar seg god tid. For en gangs skyld drar jeg faktisk til legen når jeg trenger det:) Anbefaler Praba til alle som er på jakt etter en flink fastlege!

Den beste fastlegen jeg har hatt!

Praba er blid, snill og dyktig.
Han lytter alltid til det du har å si i motsetning til alle andre fastleger jeg har vært borti som bare bagatelliserer det du har å komme med. Nylig merket jeg at noe ikke var som det skal, Praba tok dette seriøst og på kort tid fant vi ut at jeg hadde testikkelkreft. Takket være at han tok dette så seriøst som det han gjorde, ringte rundt, styret og ordnet fant vi ut av dette veldig raskt, og jeg ble operert enda raskere. Samme var tilfelle da jeg måtte ha en annen operasjon for et år siden. Jeg er så glad for å ha funnet Praba som fastlege, han tar seg alltid god tid hver gang jeg kommer, og han har en veldig god medisinsk forståelse! Takk for at det finnes leger som han:)

Toppen av kransekaka

Han er fantastisk. Første legen jeg hat som faktisk vil hjelpe!