Perapakaran Arulanandam

Autorisasjon (2008)

0 av 2000

Perapakaran Arulanandam er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Perapakaran Arulanandam

Jeg bytter aldri vekk denne legen!.

Umulig og fullrose Praba!.
Denne legen er unik!: viser stor omsorg, forståelse. Lytter til en, og virkelig bryr seg. Følger opp behandlingen tett, og har et genuint ønske om og hjelpe.

Aldri opplevd noe stress eller mas, eller uttrykk for dårlig tid. Tvert imot, man blir møtt med et smil og en utstrakt hånd, en lege som ser på en når en snakker med en. Og som er ærlig. Han kan være direkte, men alltid utrolig ryddig og profesjonell.
Har et sterkt inntrykk av at han er utrolig faglig dyktig, han har alltid svar på mine sp.mål. Og gir gode råd.

Jeg har hatt Praba i flere år nå, og kommer ALDRI til og bytte. De få gangene jeg blir syk, vet jeg at jeg er trygg når jeg drar til denne legen!!

Bra lege

Dr PArun er en bra lege. God kommunikasjonsevne og talmodig.

Hans kontor/sykeplier er dårlig. Altid hadde problem med timebestilling.

Fantastisk

Praba er den beste legen. Han lytter. er faglig dyktig, og effektiv- Itillegg følger han opp sine pasienter. Hans tilgjengelighet er meget god.

FANTATISK BRA LEGE!!

Praba er den beste legen jeg noen gang har hatt. Han lytter til deg, snakker til deg med respekt, kjenner deg igjen på fornavn og viser stor omsorg på hver legetime. Man føler aldri at man bruker av hans tid når man er der, han tar seg tid til deg. Har anbefalt han til alle jeg kjenner som er ute etter en god lege.

Sympatisk Lege!

Hele min familien bruker Dr.Praba som lege. Alle vi er svært fornøyde. Bruker god tid på konsultasjonene. Lett å kommunisere med. Har et utrolig varmt hjerte og er svært faglig dyktig. Lett å komme i kontakt med. Forståelsefull.
Drar hjem på sykebesøk til min kjære bestemor. Bestemor har aldri møtt en lege som tar seg så mye av henne som Dr.Praba.

Anbefales på det sterkeste.