Beate Bratland

Autorisasjon (2009)

Beate Bratland er en av 57 fastleger i Tønsberg

Siste vurderinger av Beate Bratland

Ivaretatt!

Blir alltid møtt på en hyggelig måte. Jeg blir godt fulgt opp med det jeg lurer på. Føler meg i trygge hender. Profesjonell og personlig!

Ok, lege.

Men, mye rot på legekontoret.
Henvendelser som forsvinner, resepter som ikke blir sendt ut.
Når det er den enkelte pasient som får livet sitt stående på vent, er disse tingene viktige. Det er nettop det som avgjør om tjenesten en kjøper oppleves som god eller dårlig.

Legekontoret kan bli bedre på det infrastrukturelle, slik at avstanden mellom lege og pasient blir mindre.

God lege

Jeg synes Beate har vært en god lege, og må nå bytte pga flytting. Hun er flink til å lytte og jeg opplever at hun bryr seg om hvordan pasienten har det.

En som ser meg.

Etter årevis med kroniske plager samt et medfødt skjeldent syndrom fant jeg endelig en lege som tar tid til pasienten. Dr. Bratland er en god lytter og finner ofte gode løsninger. Selv om hennes alder er meget ung så syntes jeg hun har en bred medisinsk kompetanse og hvis hun føler seg usikker henviser hun til spesialist. Bratland er flink til å motivere og gi positiv tilbakemelding, samtidig som hun er ærlig hvis det trengs. Rekvisisjonene / legeerkleringene kan noen ganger være litt for kortfattet beskrivet, men det er da ikke noe problem å be henne tilføye noe hvis det er nødvendig. Absolutt en lege å anbefale.

En usedvanlig god lege!

Jeg kan ikke få fullrost denne legen nok! Jeg var der for å ta en blodprøve forskrevet fra en lege på sykehuset. Likevel blir jeg i den forbindelse kalt inn til legen fordi hun gjerne vil vite hvordan jeg har det og viser interesse rundt mine helsemessige "utfordringer"-altså årsaken til at jeg tar denne blodprøven. Det hadde hun ikke trengt å gjøre, men tok seg likevel tid til det. Dette er en fastlege som bryr seg og viser oppriktig interesse for sine pasienter, noe som er gull verdt! Jeg føler meg aldri som en av mange andre, og hun tar seg tid til å stille spørsmål og lytter! Jeg vil anbefale denne legen på det aller sterkeste! Og selv vil jeg aldri bytte fastlege!
I tillegg vil jeg nevne at de øvrige ansatte på dette legekontoret alltid er svært hjelpsomme, blide og imøtekommende, både på telefon og når jeg er der.