Beate Bratland

Autorisasjon (2009)

Beate Bratland er en av 57 fastleger i Tønsberg

Siste vurderinger av Beate Bratland

Fantastisk lege!!!

Har byttet en del fastleger de siste årene da, jeg er kronisk syk, og ikke har blitt tatt på alvor av tidligere fastleger.
Beate er bare helt fantastisk. Spør og virker oppriktig interresert i hvordan jeg har det, og hvordan dårlig jeg er. Henviser dersom jeg vil det, og setter opp oppfølgingstimer dersom prøver er tatt. Utrolig flink med ungene også, så det ikke er så skummelt å dra til legen.
Kunne ikke vært mer fornøyd!!

ikke så fornøyd

Første møte var bra men etter som jeg krevde flere timer og sykemelding ble det mere som jeg var i veien. I løpet av av de siste 6 mnd har jeg Vært på time Vær 3 uke ca. Da var timen 5 min nok til å skrive ut sykemelding . Ikke villig til å lytte eller kjenne om situasjonen var blitt bedre. Kommer til å bytte for jeg ble nedfor å Være der. Sikkert en bra lege for ting som tar en dag eller noe. Men lang tid der svikter det litt

Meget dyktig

Jeg skiftet for barna og meg til Beate Bratland i sommer og er veldig fornøyd. Vi har alle tre vært der med forskjellige plager og hun tar seg tid til å spørre, hun er flink å ringe tilbake ved telefonhenvendelser og hun forklarer veldig godt diagnosen og hva "som er galt" hvis man spør.