Ellen Klausen Hjelmtvedt

Steinbruddveien 8 3173 Vear
Ellen Klausen Hjelmtvedt er en av 57 fastleger i Tønsberg

Siste vurderinger av Ellen Klausen Hjelmtvedt

Hun ser deg

Man føler seg sett og hørt. Hun tar seg tid til å lytte. Hun kan stille kritiske spørsmål men jobber ikke mot deg. Beste legen jeg har hatt

Kompetent og god lytter

Fikk time raskt og legen tok seg god tid til å høre på mitt problem. Svært forståelsesfull og løsningsorientert. Anbefales virkelig!

Tar seg tid til pasienten hvis nødvendig!

Dette er en lege som virkelig er opptatt av deg som pasient! Lytter og tar seg tid utover den fastsatte tiden man som pasient har hvis nødvendig. Dette kan føre til at man enkelte ganger kommer inn en stund etter at man opprinnelig hadde time. Men når man selv har opplevd å få tid med legen, så godtar man andre ganger at man kommer inn senere enn oppsatt time!

Tålmodighetsprøve!

Byttet til Vear legesenter tilfeldig. Ønsket en fastlege nærmere der jeg bor. Bestilte 1 time for å ta allergitest. Godt over 1 mnd ventetid før jeg fikk time. Neste gang sleit jeg med et kne. Fikk nesten legetime etter halvannen mnd?! Umulig å komme gjennom på telefon, svarer seint på Helseresponsapp. Spydig og surt svar fra resepsjonisten. Hyggelig å grei lege , men det administrative er terningkast 0!

Byttet fastlege umiddelbart, fikk time så og si på dagen et annet sted. Super Hyggelig og veldig profesjonelt på nytt sted!

Supergod lege

Veldig lydhør og flink til å lete opp informasjon fra spesialister. Tar prøver hyppig når nødvendig. Flink til å forklare hva som skal gjøres.