Ellen Klausen Hjelmtvedt

Vear Legegruppe

2013

Ingen på venteliste

Vear Legegruppe Telefonnummer33 36 27 0033 36 27 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Steinbruddveien 8 3173 Vear
Ellen Klausen Hjelmtvedt er en av 33 fastleger i Tønsberg

Siste vurderinger av Ellen Klausen Hjelmtvedt

Tålmodighetsprøve!

Byttet til Vear legesenter tilfeldig. Ønsket en fastlege nærmere der jeg bor. Bestilte 1 time for å ta allergitest. Godt over 1 mnd ventetid før jeg fikk time. Neste gang sleit jeg med et kne. Fikk nesten legetime etter halvannen mnd?! Umulig å komme gjennom på telefon, svarer seint på Helseresponsapp. Spydig og surt svar fra resepsjonisten. Hyggelig å grei lege , men det administrative er terningkast 0!

Byttet fastlege umiddelbart, fikk time så og si på dagen et annet sted. Super Hyggelig og veldig profesjonelt på nytt sted!

Supergod lege

Veldig lydhør og flink til å lete opp informasjon fra spesialister. Tar prøver hyppig når nødvendig. Flink til å forklare hva som skal gjøres.

Den beste legen jeg har hatt

Utrolig bra lege som følger opp hele tiden. Hun bryr seg virkelig om pasienten. Føler meg veldig trygg.
Har hatt bra lege før, men Ellen Hjelmtvedt er den mest suverene legen jeg har hatt. Jeg har fått en oppfølging som er helt unik.

Ellen er en lyttende lege som er oppriktig interessert i pasient og fag.

Ellen opptrer, etter min mening, slik en lege bør, trygg, lyttende og oppriktig interessert i pasienten. Hun tar seg god tid, man kan senke skuldrene på kontoret hennes. Hun virker faglig sterk og oppdatert.

Flott lege

En lege som lytter og følger opp pasienten. Hun sender deg videre når det er behov for det .Damene på kontoret er hyggelige og flinke.