Ellen Klausen Hjelmtvedt

Steinbruddveien 8 3173 Vear
Ellen Klausen Hjelmtvedt er en av 10 fastleger i Stokke

Siste vurderinger av Ellen Klausen Hjelmtvedt

Supergod lege

Veldig lydhør og flink til å lete opp informasjon fra spesialister. Tar prøver hyppig når nødvendig. Flink til å forklare hva som skal gjøres.

Den beste legen jeg har hatt

Utrolig bra lege som følger opp hele tiden. Hun bryr seg virkelig om pasienten. Føler meg veldig trygg.
Har hatt bra lege før, men Ellen Hjelmtvedt er den mest suverene legen jeg har hatt. Jeg har fått en oppfølging som er helt unik.

Ellen er en lyttende lege som er oppriktig interessert i pasient og fag.

Ellen opptrer, etter min mening, slik en lege bør, trygg, lyttende og oppriktig interessert i pasienten. Hun tar seg god tid, man kan senke skuldrene på kontoret hennes. Hun virker faglig sterk og oppdatert.

Flott lege

En lege som lytter og følger opp pasienten. Hun sender deg videre når det er behov for det .Damene på kontoret er hyggelige og flinke.

En dyktig lege! Bytter fastlege pga vikar

Jeg har vært super fornøyd med Ellen hele veien. Hun er medmenneskelig og kommuniserer bra! Utrolig dyktig lege som man kan betro seg til.

Grunnet hennes vikar per dags dato bytter jeg dessverre lege, da Ellen er i permisjon.
Men det er godt mulig at jeg bytter tilbake når hun er tilbake.

Synes legen som har tatt over Ellen sine pasienter var ufin og hadde lite forståelse. Gikk ut med en følelse av at jeg var et dårlig menneske, spesielt fordi jeg selv jobber innen helse. Kommunikasjonen var elendig, og det virket ikke som hun hadde noe interesse av å gjøre det som var best for meg.
Å få den preken av et lite spørsmål synes jeg var ubehagelig (om tonen hennes og holdningen hadde vært annerledes ville nok alt vært forandret).