Ellen Klausen Hjelmtvedt

Tlf: 33 36 27 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Ellen Klausen Hjelmtvedt er en av 33 fastleger i Tønsberg

Siste vurderinger av Ellen Klausen Hjelmtvedt

Supergod lege

Veldig lydhør og flink til å lete opp informasjon fra spesialister. Tar prøver hyppig når nødvendig. Flink til å forklare hva som skal gjøres.

Den beste legen jeg har hatt

Utrolig bra lege som følger opp hele tiden. Hun bryr seg virkelig om pasienten. Føler meg veldig trygg.
Har hatt bra lege før, men Ellen Hjelmtvedt er den mest suverene legen jeg har hatt. Jeg har fått en oppfølging som er helt unik.

Ellen er en lyttende lege som er oppriktig interessert i pasient og fag.

Ellen opptrer, etter min mening, slik en lege bør, trygg, lyttende og oppriktig interessert i pasienten. Hun tar seg god tid, man kan senke skuldrene på kontoret hennes. Hun virker faglig sterk og oppdatert.

Flott lege

En lege som lytter og følger opp pasienten. Hun sender deg videre når det er behov for det .Damene på kontoret er hyggelige og flinke.

En dyktig lege! Bytter fastlege pga vikar

Jeg har vært super fornøyd med Ellen hele veien. Hun er medmenneskelig og kommuniserer bra! Utrolig dyktig lege som man kan betro seg til.

Grunnet hennes vikar per dags dato bytter jeg dessverre lege, da Ellen er i permisjon.
Men det er godt mulig at jeg bytter tilbake når hun er tilbake.

Synes legen som har tatt over Ellen sine pasienter var ufin og hadde lite forståelse. Gikk ut med en følelse av at jeg var et dårlig menneske, spesielt fordi jeg selv jobber innen helse. Kommunikasjonen var elendig, og det virket ikke som hun hadde noe interesse av å gjøre det som var best for meg.
Å få den preken av et lite spørsmål synes jeg var ubehagelig (om tonen hennes og holdningen hadde vært annerledes ville nok alt vært forandret).

Meget dyktig lege

Tar deg alvorlig og hører på deg. Føler trygghet med henne
Damene på forværelset derimot kunne godt ta seg en lang ferie

Lege som lytter

Jeg kom til denne legen for et år siden og har dette å si:

Ellen er en kombinasjon av trygghet i fagfeltet sitt og medmenneske når du kommer til henne. Her er det samarbeid med pasienten fra du kommer til du går.

Legen er dyktig til å lytte, finner de rette instansene og får ting til å skje. Alltid et smil å få når du kommer :)

Ventetiden på legekontoret kan være noe lang, men dette har ingen betydning fordi når du først er inne hos henne så vet du at årsaken til at du har ventet litt er fordi pasienten før deg også fikk den ivaretakelsen du får. Fantastisk egenskap du sjelden finner hos leger i dag.

Jeg bruker henne en del om dagen og føler meg godt i varetatt og lyttet til. Den beste legen jeg har vært hos noen gang og kommer til å fortsette å bruke henne i flere år fremover.

Lyttende og faglig flink lege

Jeg har aldri møtt Hjelmtvedt, bare hennes vikar Cara. Og jeg har bare positivt og si om henne. Hun er lyttende og henviser gjerne. Hun følger opp og er genuint interessert i sine pasienter. Hun er absolutt den beste legen jeg har hatt.

Den eneste negative er ventetiden på kontoret. Men årsaken er at legen alltid tar seg tilstrekkelig tid med pasientene, så jeg venter gjerne på en lege som er så flink.

Dyktig!

Legen er dyktig, faglig oppdatert og faglig interessert. Fremstår som interessert i pasienten og nytenkende. Sender videre ved behov! Høflig og omsorgsfull, løsningsfokusert. Møtt på legevakten.

Dyktig lege

Veldig god kommunikasjon og forståelse for pasienten. Trygg og tilstedeværende og lyttende. Rask og presis diagnose som skaper trygghet. Følger opp og serviceminded. Kan absolutt anbefales på det sterkeste.