Ellen Klausen Hjelmtvedt

Vear Legegruppe

2013

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Vear Legegruppe Telefonnummer33 36 27 0033 36 27 ...
Steinbruddveien 8 3173 Vear
Ellen Klausen Hjelmtvedt er en av 35 fastleger i Tønsberg

Siste vurderinger av Ellen Klausen Hjelmtvedt

Tar seg tid til pasienten hvis nødvendig!

Dette er en lege som virkelig er opptatt av deg som pasient! Lytter og tar seg tid utover den fastsatte tiden man som pasient har hvis nødvendig. Dette kan føre til at man enkelte ganger kommer inn en stund etter at man opprinnelig hadde time. Men når man selv har opplevd å få tid med legen, så godtar man andre ganger at man kommer inn senere enn oppsatt time!

Tålmodighetsprøve!

Byttet til Vear legesenter tilfeldig. Ønsket en fastlege nærmere der jeg bor. Bestilte 1 time for å ta allergitest. Godt over 1 mnd ventetid før jeg fikk time. Neste gang sleit jeg med et kne. Fikk nesten legetime etter halvannen mnd?! Umulig å komme gjennom på telefon, svarer seint på Helseresponsapp. Spydig og surt svar fra resepsjonisten. Hyggelig å grei lege , men det administrative er terningkast 0!

Byttet fastlege umiddelbart, fikk time så og si på dagen et annet sted. Super Hyggelig og veldig profesjonelt på nytt sted!

Supergod lege

Veldig lydhør og flink til å lete opp informasjon fra spesialister. Tar prøver hyppig når nødvendig. Flink til å forklare hva som skal gjøres.

Den beste legen jeg har hatt

Utrolig bra lege som følger opp hele tiden. Hun bryr seg virkelig om pasienten. Føler meg veldig trygg.
Har hatt bra lege før, men Ellen Hjelmtvedt er den mest suverene legen jeg har hatt. Jeg har fått en oppfølging som er helt unik.

Ellen er en lyttende lege som er oppriktig interessert i pasient og fag.

Ellen opptrer, etter min mening, slik en lege bør, trygg, lyttende og oppriktig interessert i pasienten. Hun tar seg god tid, man kan senke skuldrene på kontoret hennes. Hun virker faglig sterk og oppdatert.