Mohamed Hamid M Mohsen Fougou

Autorisasjon (2009)

Vadmyra Legekontor Telefonnummer55 51 30 9055 51 30 ...
Vadmyrveien 85 5172 Loddefjord
Mohamed Hamid M Mohsen Fougou er en av 253 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Mohamed Hamid M Mohsen Fougou

Både og

Fra min erfaring er han veldig forståelsesfull, men kan også være litt respektløs med ting han sier til meg. Han har empati, men ikke den grad man burde ha, men samtidig vil jeg absolutt anbefale han som lege for han har gjort mye bra og følger opp.
Slitsomt å komme gjennom på telefonen og er blitt rotete å gjøre annet enn å komme til time.

Veldig fornøyd

Jeg har vært hos denne legen når min lege ved samme legekontor ikke kunne ta i mot meg. Jeg ble tatt godt i mot, og han fikset meg MR over tlf mens jeg satt der. Fikk time 2 dager etter. Ellers har jeg opplevd han som en god lytter, og en behagelig lege! Full pott!

Kjmempe flott og hjelpesom lege

DR.Fougou er empatisk, viser fulle forståelse og gjør så godt han kan for å hjelpe. Han sjekker grundig rydde opp problemstillinger og henviser deg videre hvis han finner behov for det. Han bruker god tid på sine pasienter og lytter ordentlig på hva du har å si. Han er til nå den eneste legen jeg har møtt som jeg føler at jeg stoler på.Jeg stoler på han 100 procdent.

Uhørt!

Grunnet min kroniske medisinske tilstand har jeg møtt mange forskjellige leger gjennom årene.
I de fleste tilfellene har jeg fått den hjelpen jeg trengte. Og det er jeg meget takknemlig for.
Beklageligvis kan ikke det samme sies om Dr. Fougou.
Utenom sin inhabilitet som lege, viser han også mangel på grunnleggende verdier som respekt og medmenneskelighet.
Jeg har nå byttet fastlege og håper på en mer positiv erfaring med han/henne.

Finnes det værre??

Var hos denne legen på Loddefjord legevakt. Tygget tyggis med åpen munn hele tiden mens han tastet med en finger på tastaturet. Jeg fikk valget om jeg ville ha antibiotika.. Anbefalte Cosylan hostesaft uten å ha sett meg i halsen.. Trengte sykemld, da kom han med et ark: Egenerklæring! Fikk tilslutt sykemelding men med manglende diagnose osv.. Våger faktisk ikke ta medisinen jeg fikk for jeg stoler ikke på ham. Ingen øyekontakt, lukket ikke døren under konsultasjonen.. Hadde ingen kontroll på hvem sin tur det var.. Men betaling tok han før han var halvferdig!