Sandra Mariann Dale

Autorisasjon (2010)

Dalen Legesenter Telefonnummer55 17 60 4055 17 60 ...
Folke Bernadottesvei 52, Inngang A, 3. etg. 5147 Fyllingsdalen
Sandra Mariann Dale er en av 253 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Sandra Mariann Dale

Dyktig og løsningsorientert lege

Sandra er svært flink til å forklare utførende om sykdommene og skadene jeg har hatt. Hun er kunnskapsrik og gir alltid den riktige behandlingen enten det er medisinsk eller fysikalsk behandling. Hun er den beste fastlegen jeg har hatt hittil.

Veldig fornøyd

Har hatt Sandra som fastlege i et par år, og har blitt godt tatt vare på av henne. Jeg får god hjelp hver gang det er noe, og føler at jeg blir tatt på alvor. Hun har aldri vært vanskelig å ha med å gjøre. I tillegg har jeg opplevd henne som en lege som bryr seg og har omsorg og ønsker det beste for meg.

Sandra Mariann Dale

Veldig god oppfølging når det gjelder å sende pasient videre til røntgen og Ct. God til å lytte til pasienten og bli tatt på alvor.

Overhode ikke fornøyd

Har gått til henne i flere år nå har ikke vert fornøyd i det hele tatt. Hun er ikke flink til å høre på mine ønsker. Jeg får aldri tilbakemeldig på prøver eller svar på undersøkelser. Og det som nå har tippet mitt berger over, er damene i resepsjonen. Jeg har måtte gå til legevakten opptil flere ganger fordi jeg ikke får akuttime der. Spesielt hun ene er allt annet enn hyggelig.

Helt ok

Denne legen er helt ok. Hun er forståelsesfull og undersøker nøye. Dette er bra.

Føler kanskje at hun mangler litt kompetanse. Må ofte slå opp på nettet og i bøker for å sjekke. En gang sa hun "Åja, jeg visste ikke at dette var en bivirkning" når jeg fortalte om en bivirkning jeg hadde hatt fra et prevansjonsmiddel hun anbefalte meg.

Hun er flink til å sende brev ang. blodprøver, men hadde vært bedre om disse ble skrevet på en forståelig måte, ikke medisin-språk som er vanskelig å forstå.