Anja Sandnes Fosse

Autorisasjon (2012)

Krambua Legesenter Telefonnummer55 33 68 8055 33 68 ...
Krambualegesenter Fjøsangerveien 215 5073 Bergen
Anja Sandnes Fosse er en av 253 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Anja Sandnes Fosse

Helt ok

Stort sett ikke så lang ventetid, som var bra. Det som ikke var så bra var behandlingen. Jeg ble sjelden tatt ordentlig alvorlig, hun fulgte ikke opp problemene mine godt, og hun ga meg alltid en følelse av at jeg var dum og tok opp for mye tid. Når jeg ville få bedre svar på hvorfor jeg var syk, vegret hun å gi meg flere undersøkelser eller henvise meg videre, og snakket meg fra det. Min nye lege har tatt alt på alvor, så det er stor forskjell.
Legekontoret generelt har vært veldig bra.

Seriøs og dyktig

Lyttende og tok problemstilling alvorlig. Sendte henvisning til spesialist. God oppfølgning. Opplevde att hun var kunnig i sitt fag. Vennlig og imøtekommende

Veldig flink!

En fastlege som lytter, er empatisk, gjør noe (henviser videre osv.) og tar seg tid. Like henne veldig godt!

Ikke fornøyd

For det første har hun dårlig tid, hun vil heller ha deg inn 3 minutter ofte, enn 10-15 minutter sjeldent, men tenker ikke på at dette er dyrt og ikke alle har mulighet å dra til legen en gang i uken.

Lite løsningsorientert, og veldig pesimistisk(lat).
Hvis du kommer med forslag til løsninger, avslår hun de raskt. Hun vil gjøre minst mulig arbeid og vil helst slippe å hendvise deg, da dette er "stress".
Opplevede henne som krass og usympatisk.
Gikk til legen med håp om å få hjelp, gikk alltid derfra skuffet og trist over å ikke ha fått hjelp.

Selve legekontoret har laget en ordning slik at du liksom skal få time samme dag(IKKE LOV Å BESTILLE FREM I TID) MEN det er kun hvis du sender sms dagen før(fra kl.16) gjennom en app(helserespons.) Det koster penger å motta svar, du mottar minst to sms.) Dagen etterpå får du sms hvor det står om du i det hele tatt har fått time, og hvis du har fått time har de bare gitt deg en tid.(selv om du ber om å få time f.eks kl 12, er det sjeldent de kan gi deg det du trenger.)
Som da ofte resulterer i at du ikke kan likevel. Da må du gjøre alt på nytt igjen hvis du i det hele tatt har mulighet til dette styret da...

Ikke fornøyd

Følte meg ikke forstått eller tatt på alvor sist jeg var hos henne. Utrolig synd, for hun har vært kjempeflink tidligere! Blir å bytte fastlege nå.