Eva Lindseth

Legene på Tårnplass

2011

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Legene på Tårnplass Telefonnummer55 55 78 0055 55 78 ...
Christian Michelsensgt. 1-3 5012 Bergen
Eva Lindseth er en av 241 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Eva Lindseth

Stresset og lite hyggelig

Kan ikke uttale meg om hvordan hun er til vanlig, men jeg fikk en så dårlig opplevelse av Eva at jeg kun gikk til henne en gang. Jeg var svært stresset og sannsynligvis utbrent da jeg var hos henne, og trengte nok en sykemelding fra jobb, noe jeg ikke fikk. Fikk heller ingen forståelse for situasjonen. Hun gav inntrykk av at hun syntes jeg var sytete, og hun bebreidet meg direkte for å ødelegge lunsjen hennes fordi hun hadde tatt inn en annen pasient før meg pga at jeg var 3 min forsinket til timen fordi døren til legekontoret var så dårlig merket at jeg ikke fant frem med en gang.

Rett og slett ikke en god opplevelse. Dette er dog over 5 år siden, så godt mulig hun har endret innstilling siden den gang.

Ubehagelig

Hilste ikke på meg da jeg kom, og viste ingen medfølelse da jeg spurte om henvisning til psykolog, og fortalte meg at jeg ikke var syk nok til å få time hos statlige psykologer. Det er mulig hun har rett, men måten hun valgte å formulere seg på fikk meg til å føle at jeg hadde gjort noe galt. For meg var det en svært ubehagelig opplevelse, og jeg har byttet fastlege.

Grei, men treig

Grei lege, men litt treig med å svare. Har måttet etterlyse prøveresultater for hver blodprøve/test jeg har tatt. Litt dumt at man må ringe inn og etterlyse informasjon som man egentlig burde fått litt kjappere. Jeg hadde f.eks. jernmangel under svangerskapet, og fikk heldigvis testet det hos jordmor mens jeg ventet på svar fra legen, og kunne slippe å gå og "svime" og miste ting i gulvet...

Positive ting: fikk hjelp på dagen da jeg trengte sykemelding. Pleier å ordne opp i ting når man sier ifra.

Meget fornøyd

De gangene jeg har vært der har jeg vært meget fornøyd. Eva er engasjert og gir gode råd. Vikaren hennes Aleksander er utrolig engasjert og profesjonell. 5 stjerner fra meg!

vikarlege Jan Øren fantastisk

Vikarlegen for Eva Lindseth er bare helt fantastisk! Han tar pasienten på alvor,er veldig grundig,og nå er dette legekontoret slik det var før.Et godt sted å komme til når man er syk.Jeg håper vi får beholde denne legen og hans medarbeidere der.Vennlig hilsen Kari Iden Andersen.