Eva Lindseth

Tlf: 55 55 78 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Eva Lindseth er en av 238 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Eva Lindseth

Meget fornøyd

De gangene jeg har vært der har jeg vært meget fornøyd. Eva er engasjert og gir gode råd. Vikaren hennes Aleksander er utrolig engasjert og profesjonell. 5 stjerner fra meg!

vikarlege Jan Øren fantastisk

Vikarlegen for Eva Lindseth er bare helt fantastisk! Han tar pasienten på alvor,er veldig grundig,og nå er dette legekontoret slik det var før.Et godt sted å komme til når man er syk.Jeg håper vi får beholde denne legen og hans medarbeidere der.Vennlig hilsen Kari Iden Andersen.

Ikke fornøyd med vikar, Elisabeth Vågen Ulset

Jeg har vært hos Eva Lindseth en gang, og opplevde hun som veldig behagelig.

Vikaren hennes, Elisabeth Vågen Ulset, var imidlertid svært ubehagelig. Jeg dro til legen tre dager etter min far, som sto meg svært nær, døde. Hun møtte meg i døren, og satt seg ikke ned i løpet av timen. Da jeg innledet samtalen med å si at min far var død, jeg kastet opp og ikke fikk sove, svarte hun mens hun viste meg døren med armen: "Folk dør. Du nevner ikke noe annet enn ordinære sorgreaksjoner. Du skal ikke hit, du skal til sjefen din". I tillegg valgte Ulset følgende som avslutningsreplikk: "Jeg vet at det ikke er alle steder som gir lønn i velferdspermisjon, men det betyr ikke at hvem som helst kan shoppe seg en sykemelding av den grunn"

Som tillitsvalgt selv burde jeg selvsagt ha tenkt på dette, men jeg var så langt nede og så fysisk dårlig, at det ikke falt meg inn. Ulset hadde selvsagt rett i det hun sa, men måten hun valgte å formidle det på, er trolig det mest uproffesjonelle jeg har støtt på. Og i mitt arbeid har jeg arbeidet tett på mange fastleger og spesialister. Jeg kan legge til at min arbeidsplass gir full lønn i velferdspermisjon, noe jeg selvsagt også fikk. Så jeg var ikke der for å "shoppe sykemelding".

Veldig engasjert og med en stå på vilje

Eva er høflig, engasjert, tillitsfull, omtenksom og omgjengelig.. Den beste legen jeg har hatt.
Rask med både henvisninger og effektiv på å finne ut hva man sliter med.. Skylder henne uendelig mye for all hjelp ☺

Aldri mer..

Har vært i kontakt med legen opptil flere ganger. Vanskelig å få en god dialog med henne, da hun sier veldig lite. Har irritert meg over at jeg aldri kommer inn til timen når jeg skal, mens jeg ser mange andre pasienter som skal til nabolegen; både går inn til time, og kommer ut igjen... En må iallefall påberegne 30-60 min. venting.
Venterommet er trangt, med lite sitteplasser og er dårlig ventilert. Kontorpersonalet er dog veldig hyggelige..
Sist jeg var i kontakt med henne ble jeg feilinformert ang. HCG-resultater, så da jeg ankom Kvinneklinikken fikk jeg sjokkbeskjeden om at jeg hadde abortert.
Hun har også tidligere hardnakket påstått ting som har vist seg direkte feil, så nå er tilliten lik null.
Hadde ny time hos henne like etterpå, og hun viste ingen interesse eller medfølelse over det som hadde hendt, da jeg hadde behov for å prate om det og få hjelp til bearbeiding.. "Jeg kan ikke gjøre noe for at du ikke skal spontanabortere" -var svaret jeg fikk.(!?) Makan. En robot kunne vist like mye hjertevarme...
Etter denne siste timen var skuffelsen så stor at jeg gråt da jeg kom hjem. Aldri mer..

Legen helt ok, men umulig å komme til raskt.

Sitter over 20 minutter i telefonkø for å få svar og blir deretter bare henvist videre til Volvat eller Legevakten. Øyeblikkelig hjelp-timene ble revet bort tre minuttet etter at telefonlinjen åpnet...
For de aller fleste i jobb er det ikke et alternativ å dra på Legevakten. Og ja, det går faktisk an å være på jobb og fortsatt ha bruk for legetime på dagen.
Bestiller man time kan det gå uker...

Forferdelig

Føler meg ikke sett og ikke hørt. Har aldri blitt undersøkt, bare fått smertestillende på smertestillende. Ikke en god følelse og har byttet lege. Samme opplevelse når jeg har vært der med ungene. Og der trekker jeg grensen. Ungene mine kommer først.

Dårlig kommunikasjon

Formell, stiv og vanskelig å kommunisere med. Har overlatt meg til meg selv etter å ha gitt opp å finne ut hva som feiler meg.
Føler ikke at vi har hatt en plan og et opplegg, men tilfeldige undersøkelser. Har følt meg utrygg på hva som skal skje videre.

Utrolig sympatisk og behagelig lege

Virker som et godt og redelig menneske som man straks får tillit til. En god opplevelse å snakke med henne og skuldrene falt på plass. Føler meg endelig lyttet til og forstått.

Den beste legen!

Fantastisk flink lege som tar deg alvorlig. Sender deg fort videre i systemet og purrer gjerne på for deg. Er veldig fornøyd,og hun kan virkelig anbefales. Hyggelig og vennlig kontorpersonal.

Fantastisk flink lege!

Svært behagelig å forholde seg til og virker alltid grundig og oppriktig interessert i å hjelpe. Byttet til henne for meg og min sønn på 2 år. Leger kan være skumle, men han snakker fortsatt om Eva som tegnet en mann under foten hans... :)

Anbefales på det sterkeste!

FANTASTISK

Meget kompetent lege. Nøye i det hun foretar seg og skjenkerettigheter hun er usikker på.
Jeg har nesten fått et nytt syn på livet etter at hun ble min fastlege.
Det som er negativt etat senteret er trangt og ikke godt tilrettelagt for utviklingshemmede.

Ellers en aldeles strålende lege