Eva Lindseth

Autorisasjon (2011)

0 av 1100 (Sola Medisinske Senter AS)
0 av 1200 (Legene på Tårnplass)

Eva Lindseth er en av 24 fastleger i Sola
Legene på Tårnplass Telefonnummer55 55 78 0055 55 78 ...
Christian Michelsensgt. 1-3 5012 Bergen
Eva Lindseth er en av 253 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Eva Lindseth

Lite imøtekommende og ikke behjelpelig

Jeg har gått til dette legesenteret i 2 år, og har kun møtt Eva 1 gang hvor hun oppførte seg veldig overlegent og gav meg inntrykk av at alt jeg sa var ugyldig fordi jeg med hennes ord «var for ung til å være syk». Om det spiller noen rolle var jeg da 22 år. Hun satt også bakoverlent og drakk vann fra et vinglass, noe som såklart forsterket det dårlige inntrykket. Jeg var i dag til min første svangerskapskontroll hos den tredje vikaren jeg har møtt der, og gikk grinende hjem etter et mareritt møte. Jeg er sjokkert over behandlingen på dette legesenteret!

Bred kunnskap, trygg og effektiv.

I 6 år har jeg gått til Eva og fått god hjelp og oppfølging på flere ulike områder. Jeg har følt meg forstått og vært trygg på hennes vurdering av behandling. Jeg er takknemlig for å ha hatt en så flink lege.

Forståelsesfull

Eva er flink til å lytte og forstå pasienten. Hun er også veldig behagelig. Fikk rask henvisning til ....
Problemet med legesenteret er at du ikke får bestilt time før en måned frem i tid. Men jeg har kommet til akutt timer, så det har gått fint.

Beste legen jeg har hatt

Jeg har hatt mange legebesøk oppgjennom årene, og Eva er den mest forståelsesfulle jeg har hatt. Jeg har endel problemer, og hun har hjulpet og forstått meg hver gang. Både når det gjelder meg og mine 3 barn har hun alltid vært der ❤ Tar seg alltid tid ❤ Venter gjerne litt på å komme inn😊

Stresset og lite hyggelig

Kan ikke uttale meg om hvordan hun er til vanlig, men jeg fikk en så dårlig opplevelse av Eva at jeg kun gikk til henne en gang. Jeg var svært stresset og sannsynligvis utbrent da jeg var hos henne, og trengte nok en sykemelding fra jobb, noe jeg ikke fikk. Fikk heller ingen forståelse for situasjonen. Hun gav inntrykk av at hun syntes jeg var sytete, og hun bebreidet meg direkte for å ødelegge lunsjen hennes fordi hun hadde tatt inn en annen pasient før meg pga at jeg var 3 min forsinket til timen fordi døren til legekontoret var så dårlig merket at jeg ikke fant frem med en gang.

Rett og slett ikke en god opplevelse. Dette er dog over 5 år siden, så godt mulig hun har endret innstilling siden den gang.