Eva Lindseth

Autorisasjon (2011)

0 av 1100 (Sola Medisinske Senter AS)
0 av 1200 (Legene på Tårnplass)

Eva Lindseth er en av 24 fastleger i Sola
Legene på Tårnplass Telefonnummer55 55 78 0055 55 78 ...
Christian Michelsensgt. 1-3 5012 Bergen
Eva Lindseth er en av 253 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Eva Lindseth

Ubehagelig

Hilste ikke på meg da jeg kom, og viste ingen medfølelse da jeg spurte om henvisning til psykolog, og fortalte meg at jeg ikke var syk nok til å få time hos statlige psykologer. Det er mulig hun har rett, men måten hun valgte å formulere seg på fikk meg til å føle at jeg hadde gjort noe galt. For meg var det en svært ubehagelig opplevelse, og jeg har byttet fastlege.

Grei, men treig

Grei lege, men litt treig med å svare. Har måttet etterlyse prøveresultater for hver blodprøve/test jeg har tatt. Litt dumt at man må ringe inn og etterlyse informasjon som man egentlig burde fått litt kjappere. Jeg hadde f.eks. jernmangel under svangerskapet, og fikk heldigvis testet det hos jordmor mens jeg ventet på svar fra legen, og kunne slippe å gå og "svime" og miste ting i gulvet...

Positive ting: fikk hjelp på dagen da jeg trengte sykemelding. Pleier å ordne opp i ting når man sier ifra.

Meget fornøyd

De gangene jeg har vært der har jeg vært meget fornøyd. Eva er engasjert og gir gode råd. Vikaren hennes Aleksander er utrolig engasjert og profesjonell. 5 stjerner fra meg!

vikarlege Jan Øren fantastisk

Vikarlegen for Eva Lindseth er bare helt fantastisk! Han tar pasienten på alvor,er veldig grundig,og nå er dette legekontoret slik det var før.Et godt sted å komme til når man er syk.Jeg håper vi får beholde denne legen og hans medarbeidere der.Vennlig hilsen [navn fjernet av moderator].

Ikke fornøyd med vikar, Elisabeth Vågen Ulset

Jeg har vært hos Eva Lindseth en gang, og opplevde hun som veldig behagelig.

Vikaren hennes, Elisabeth Vågen Ulset, var imidlertid svært ubehagelig. Jeg dro til legen tre dager etter min far, som sto meg svært nær, døde. Hun møtte meg i døren, og satt seg ikke ned i løpet av timen. Da jeg innledet samtalen med å si at min far var død, jeg kastet opp og ikke fikk sove, svarte hun mens hun viste meg døren med armen: "Folk dør. Du nevner ikke noe annet enn ordinære sorgreaksjoner. Du skal ikke hit, du skal til sjefen din". I tillegg valgte Ulset følgende som avslutningsreplikk: "Jeg vet at det ikke er alle steder som gir lønn i velferdspermisjon, men det betyr ikke at hvem som helst kan shoppe seg en sykemelding av den grunn"

Som tillitsvalgt selv burde jeg selvsagt ha tenkt på dette, men jeg var så langt nede og så fysisk dårlig, at det ikke falt meg inn. Ulset hadde selvsagt rett i det hun sa, men måten hun valgte å formidle det på, er trolig det mest uproffesjonelle jeg har støtt på. Og i mitt arbeid har jeg arbeidet tett på mange fastleger og spesialister. Jeg kan legge til at min arbeidsplass gir full lønn i velferdspermisjon, noe jeg selvsagt også fikk. Så jeg var ikke der for å "shoppe sykemelding".