Jan Andreas Saxlund Pahle

Autorisasjon (2012)

Jan Andreas Saxlund Pahle er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Jan Andreas Saxlund Pahle

Flott fastlege

Jeg har vært så heldig å få ha Andreas som fastlege i mange år nå, og har vært veldig fornøyd i hele perioden.

Jeg har ikke hatt behov for legebesøk mer enn 1-2 ganger i året stort sett, men hver gang jeg er innom føler jeg meg sett, at han bryr seg og at han opptrer meget profesjonelt.

Jeg har bodd mange forskjellige plasser i Oslo-området, men jeg er villig til å ta litt reisevei for å få beholde Andreas som fastlege.

En kjempedyktig lege som lytter til pasientene

Jeg har gått til Pahle i noen år og kunne ikke tenkt meg en bedre fastlege. Han er faglig oppdatert og veldig god på både medisin og psykologi. Han lytter, ser hele situasjonen og kommer med gode og nyttige råd. Han er også flink med barn. Han er en veldig kunnskapsrik, empatisk og hyggelig person og føler meg heldig som har ham som fastlege.

Beste fastlegen jeg har hatt

Jeg har hatt Andreas som fastlege i snart to år nå. Jeg opplever han som svært kunnskapsrik, genuint nysgjerrig, flink med mennesker og en som liker jobben sin meget godt. Han tar seg alltid tid til å forsøke å forstå sammensatte tilstandsbilder, og er god på å forklare hvordan han tenker og vurderer. Han virker også å ha god forskningsmessig støtte når jeg vennlig utfordrer han på vurderingene hans, og det gjør at jeg kjenner meg trygg og ivaretatt. Det er lett å få time raskt, og han er fleksibel når det kommer til ulike kontaktflater. Han er uten tvil den beste fastlegen jeg har hatt til nå.

Får du Pahle er du heldig

Pahle var min fastlege i ett år mens jeg bodde i byen. Han er interessert, nysgjerrig, åpen og imøtekommende. Han interesserer seg for mange fagfelt og har en holistisk tilnærming til faget. Har du sammensatte plager går han grundig tilverks for å finne årsaker og sammenhenger, heller enn å bare behandle hver plage individuelt. I stedet for å bare skrive ut en medisin, så prøvde han å komme bakenfor problemet. Han publiserer en del i fagtidsskrift ser jeg, og kjemper for fastlegeordningen og pasienters rettigheter. Det er jo ikke verst. Og barna liker ham. Tommel opp!

Nesten for bra.

Helt utrolig fastlege. Lyttende-tilstedeværende-ønsker det beste for pasienten.
Evig takknemlig for det han har gjort for meg i en vanskelig periode.