Jan Andreas Saxlund Pahle

Autorisasjon (2012)

Jan Andreas Saxlund Pahle er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Jan Andreas Saxlund Pahle

Finnes ikke bedre

Andreas har vært fastlege til både meg og sønnen min i mange år.
Selv om vi har flyttet langt unna så bytter vi ikke fastlege!
Andreas er lydhør, engasjert, løsningsorientert og dyktig! Han bryr seg virkelig om oss, og sønnen min gleder seg alltid til å dra til han.

Den beste i mine øyne.

Den beste fastlegen jeg noen gang har hatt. Du føler han virkelig bryr seg om pasienten. Dyktig, trygg, kunnskapsrik og meget behagelig lege. 😀 Alle på Bolteløkka Legesenter skal ha ☆☆☆☆☆

Svært dyktig!

Andreas er en svært dyktig lege. Han er tålmodig, lydhør, løsningsorientert og positiv - hvor jeg som pasient føler meg verdsatt og hørt. Han er også dyktig innen psykiatrien, hvor han har hjulpet meg opp til flere ganger med gode råd for å komme meg ut av kriser.

En fantastisk lege

Var så heldig å komme til Andreas da jeg havna på legevakta. Skikkelig imøtekommende, vennlig og grei, og jeg følte meg trygg med én gang jeg kom inn i rommet. Jeg var bekymra for en føflekk som hadde forandra farge, og selv om det viste seg å ikke være noe farlig, tok han meg på alvor. Dette var midt i påska, og selv om legekontoret han vanligvis jobber på var stengt, tilbød han seg likevel å fjerne den et par dager seinere utenom åpningstidene da de ikke hadde tilgjengenlig utstyr på legevakta, bare så jeg skulle slippe å gå rundt og være stressa på grunn av det. Hadde det ikke vært for at jeg allerede har en annen fastlege som jeg trives godt med, ville jeg sannsynligvis bytta til Andreas.

Er interessert i deg og dine utfordringer

Pasientens opplevelse av egen situasjon er relevant informasjon for legen. Han er ikke utelukkende opptatt av prøvesvar og objektive funn, men bruker sin erfaringskunnskap til å utforske situasjonen