Harald Edvard Mølmen

Autorisasjon (2007)

Fastlegene AS Telefonnummer33 04 47 6033 04 47 ...
Strandparken 3-5 3187 Horten
Harald Edvard Mølmen er en av 27 fastleger i Horten

Siste vurderinger av Harald Edvard Mølmen

Tar ikke pasient alvorlig

Etter å ha vært pasient hos ham i flere år ble det en brå overgang da han skiftet legekontor. Jeg fikk ikke lengre ha ham som lege, og han ville ikke ha en avsluttende samtale. Dette på tross av at jeg sto i en veldig vanskelig sak han hadde fulgt opp i nærmere 2 år. Selv om han var nødt til å avslutte pasientforholdet, burde dette vært gjort på en mye mer ryddig måte. En dårlig erfaring hos en lege jeg hadde vært ganske fornøyd med.

Lyttende og trygg lege

En fastlege som har tid til å la deg snakke og som hører. Gir deg følelsen av å bli sett og hørt. Usnobbete og real. Rett frem og tydelig.

Dyktig lege.

Kunnskapsrik, idealistisk. Ærlig/ydmyk om han evt mangler kunnskap om noe. Pakker ikke ting inn, samtidig som han fremstår respektfullt. Lytter og er interessert, men kjapp. Som de fleste fastleger idag presset tidsmessig og på andre måter, men tar seg alltid ekstra tid eller får inn en time når det er fullt, om det er særskilt behov. Har høy tillit til fastlegen min.

Oppegående, oppdatert og empatisk fastlege

Meget oppegående og oppdatert lege med høy kapasitet og et hjerte for sine pasienter. Min fastlege ble pensjonert, og det var ikke lett å tenke seg at jeg skulle få en ny fastlege, men nå jeg er så glad for at min nye lege er Dr. Mølmen som fastlege. Han er topp!

Flink lege

Doktor Mølmen er veldig kunnskapsrik og lett å prate med. Han tar seg tid til å høre på hva du selv mener.
Alt i alt en hyggelig og seriøs lege som vet hva han prater om. Anbefales.