Harald Edvard Mølmen

Torvet 1 3179 Åsgårdstrand
Harald Edvard Mølmen er en av 21 fastleger i Horten

Siste vurderinger av Harald Edvard Mølmen

Flink og hyggelig lege.

Her blir man godt ivaretatt og legen har faktisk tid til å lytte og ha øyekontakt. Alltid hyggelig tilbakemelding på sms ved svar på prøver. Veldig fornøyd med fastlegen😀.

Usedvanlig dyktig

Jeg tar lange omveier for å kunne gå til akkurat denne legen. Dyktig, seriøs, humoristisk, følger opp. Jeg har full tillit til han som lege. Og så er han en sympatisk fyr.

Helt OK

Han forsøkte å bli så rask som mulig ferdig med timen, og han var ikke så god med å forklare ting. Det var vanskelig å få informasjon ut av ham, og slik burde det ikke være når han er lege. Men jeg fikk de reseptene jeg trengte, så totalt sett synes jeg timen var helt ok.

Like bra som forgjengeren i praksisen

Seriøs, lytter til pasienten, faglig tillitvekkende og dyktig, oppdatert på medisiner og bivirkninger, humoristisk.

Dyktig lege

Rett på sak, gode avgjørelser, følger opp.

Dyktig, Empatisk & profesjonell Lege

Jeg byttet lege til dr mølmen over nyttår noe som er det beste jeg har gjort hitil i år ;) Dette er en lege som virkelig ivaretar pasientene sine , får svar på blodprøver uansett om de er positive eller negative. Du får gjerne en tlf i ny & ne og han stoler veldig på pasientene sine og setter stor pris på ærlighet. Han er streng på en god måte & vet faktisk best. Han bruker mye tid på å sette seg inn i situasjonen til pasienter vil jeg tro fordi han fikset livet mitt på noen dager eller har hjulpet meg på riktig vei. Jeg føler meg trygg med leger som dr mølmen!

Den beste jeg har hatt

Tar seg tid til samtale. Lytter. Flink til å formidle til spesialister.
Tilgjengelig. Veldig godt tatt imot også av legesekretærene.

Verdens beste lege

Svært dyktig og empatisk lege. Jeg ser det er en som prøver å sverte dr.Mølmen på disse sidene! Det er urettferdig. Mølmen tar pasientene på alvor! Lytter og viser respekt. Grei lege. Som sagt! Vi har alltid følt oss velkommen ved legekontoret.

Flott og kompetent lege!

etter mange år med samme lege,var jeg spent på hvem min nye lege var. Ingen grunn til bekymring, Dr Mølmen ga et solid og betryggende inntrykk:)
Han har god tid og tålmodighet, han er tydelig og ærlig, ønsker meg alltid det beste, og har en lun og hyggelig sans for humor:)
Sammen med jentene i luka gjør han det til en god opplevelse å gå til doktor'n. Tusen takk!

Nedlatende

Fikk meg til å føle meg ydmyka i forhold til grunnen til at jeg var der. Følte ikke at jeg ble profesjonelt behandlet og jeg synes han var dårlig på menneskelige relasjoner. Sitter igjen med et svært dårlig inntrykk.

Endelig en lege som lytter til pasientene sine

Lytter og gir gode råd.
Enkel å prate med, svarer på alle spørsmål.
Somregel lang telefonkø.
Generelt fornøyd pasient

Hyggelig nok..

Stort sett hyggelig med untak av nedlatende snakk en gang. Føler at jeg ikke blir tatt seriøst.. Vurderer å finne ny lege.
Kontordamene er hyggelige, noe helt annet enn de som jobbet der før.

Rett og slett en topp lege!

Jeg bor ganske langt unna kontoret til Dr. Mølmen etter å ha flyttet for et års tid siden, men har valgt å fortsette hos ham rett og slett fordi jeg føler meg trygg og ivaretatt der. Mølmen gir meg følelsen av å bli forstått, og ikke minst så har han alltid gitt meg råd som har løst problemene jeg har kommet med.
Anbefales absolutt:)

Anbefales på det sterkeste

Jeg er så glad for at jeg endelig fant en lege som er interessert i pasientene. Han er fantastisk med pasientene. I tillegg fulgte han opp min mor med jevnlige hjemmebesøk fram til slutten. Han møter pasientene med respekt. Det er ågså trivelig damer på forværelse. Dr. Mølmen annbefales til pasienter.

Svært dyktig lege

Empatisk og svært dyktig lege!
Lytter og viser interesse for pasientene. Er nok upopulær blant de som bare ønsker resepter. Hjalp meg i en vanskelig fase.

Styr unna!

Useriøs lege på et totalt useriøst legekontor. Kom til legen på det ene tidspunktet jeg virkelig trengte hjelp til en sykdom, men ble snakket nedlatende til og avvist. Dro til et annet legekontor i fylket og fikk hjelp med en gang.

Lege med helhetsforståelse

Dr Mølmen tar seg tid til pasientene og husker oss fra gang til gang. Han er ikke ivrig med reseptblokka, men kommer heller med råd om enkle løsninger for eksempel mot ørebetennelse hos barn.
På forværelse sitter det dessverre et par damer som er ganske utrivelige og vi har opplevd noen ubehagelige situasjoner rundt prøvetaking av barn. Dersom disse damene får tilbake inspirasjonen kan dette bli et kjempebra legekontor.

Anbefales ikke

Viser ingen interesse for pasientene sine. Kan snakke nedlatende og ufint.