Harald Edvard Mølmen

Torvet 1 3179 Åsgårdstrand
Harald Edvard Mølmen er en av 21 fastleger i Horten

Siste vurderinger av Harald Edvard Mølmen

Dyktig lege

Rett på sak, gode avgjørelser, følger opp.

Dyktig, Empatisk & profesjonell Lege

Jeg byttet lege til dr mølmen over nyttår noe som er det beste jeg har gjort hitil i år ;) Dette er en lege som virkelig ivaretar pasientene sine , får svar på blodprøver uansett om de er positive eller negative. Du får gjerne en tlf i ny & ne og han stoler veldig på pasientene sine og setter stor pris på ærlighet. Han er streng på en god måte & vet faktisk best. Han bruker mye tid på å sette seg inn i situasjonen til pasienter vil jeg tro fordi han fikset livet mitt på noen dager eller har hjulpet meg på riktig vei. Jeg føler meg trygg med leger som dr mølmen!

Den beste jeg har hatt

Tar seg tid til samtale. Lytter. Flink til å formidle til spesialister.
Tilgjengelig. Veldig godt tatt imot også av legesekretærene.

Verdens beste lege

Svært dyktig og empatisk lege. Jeg ser det er en som prøver å sverte dr.Mølmen på disse sidene! Det er urettferdig. Mølmen tar pasientene på alvor! Lytter og viser respekt. Grei lege. Som sagt! Vi har alltid følt oss velkommen ved legekontoret.

Flott og kompetent lege!

etter mange år med samme lege,var jeg spent på hvem min nye lege var. Ingen grunn til bekymring, Dr Mølmen ga et solid og betryggende inntrykk:)
Han har god tid og tålmodighet, han er tydelig og ærlig, ønsker meg alltid det beste, og har en lun og hyggelig sans for humor:)
Sammen med jentene i luka gjør han det til en god opplevelse å gå til doktor'n. Tusen takk!