Harald Edvard Mølmen

Autorisasjon (2007)

Fastlegene AS Telefonnummer33 04 47 6033 04 47 ...
Strandparken 3-5 3187 Horten
Harald Edvard Mølmen er en av 27 fastleger i Horten

Siste vurderinger av Harald Edvard Mølmen

Trygg lege med empati og kunnskap

Alltid blid og imøtekommende. Får deg til å føle at han bryr seg om deg og møter med interesse. Veldig trygg og god lege. Hos Mølmen er du ivaretatt og taes på alvor.Kan virkelig senke skuldrene.

Inkluderende og empatisk

Her har vi endelig en lege som ikke bare vil tjene raske penger, men oppfattes som en lege som vil levere, er faglig interessert og nyansert. Han prøvde å få meg til å ta et eget ansvar for helsa med veilledning og innsyn i problemene. Foretok en bred og grundig undersøkelse med blodprøver etc. Flott!

Hvis jeg hadde forventet en trøstende lege som kunne holde meg i hånda å si "stakkars deg", og så sendt meg ut med noen overfladiske ord og noen piller, så hadde jeg nok ikke blitt så fornøyd som jeg nå er.

Flink og hyggelig lege.

Her blir man godt ivaretatt og legen har faktisk tid til å lytte og ha øyekontakt. Alltid hyggelig tilbakemelding på sms ved svar på prøver. Veldig fornøyd med fastlegen😀.

Helt OK

Han forsøkte å bli så rask som mulig ferdig med timen, og han var ikke så god med å forklare ting. Det var vanskelig å få informasjon ut av ham, og slik burde det ikke være når han er lege. Men jeg fikk de reseptene jeg trengte, så totalt sett synes jeg timen var helt ok.

Like bra som forgjengeren i praksisen

Seriøs, lytter til pasienten, faglig tillitvekkende og dyktig, oppdatert på medisiner og bivirkninger, humoristisk.