Domenico Stefania

Autorisasjon (2003)

Tilleggskompetanse

Sjømannslege

Legekontoret Horten Sykehus Telefonnummer33 02 04 0033 02 04 ...
Harald Pedersens gate 9B 3182 Horten
Domenico Stefania er en av 27 fastleger i Horten

Siste vurderinger av Domenico Stefania

En flott fastlege

Jeg har hatt rett i underkant av 10 forskjellige leger her i fylket, men her kommer jeg til å bli. Stefania oppleves som faglig dyktig og oppdatert, dessuten tar han seg alltid god tid og sørger for at jeg forstår det vi snakker om.

At noen opplever han som arrogant, kjenner jeg meg ikke igjen i. Han er fyr med stor personlighet og glimt i øyet og jeg føler meg bestandig oppløftet etter et besøk. Han husker sine pasienter og jeg har full tillit til hans oppfølging av min situasjon.

Som et ekstra pluss, har han også verdens herligste Ida i resepsjonen!

Oppmerksom og dyktig

Han har alltid tid til meg når jeg er der. Han virker oppdatert og dyktig. Det er godt å ha en lege som er så opptatt av pasienten. Hun som jobber i resepsjonen og som tar prøver er også veldig bra.

Bytter lege

Legen er faglig dyktig,men legen sin væremåte kan være meget skremmende og stressende for pasienten med kroniskesykdomer.Lett å få timen på kort tid er pluss for legekontoret henviser til røntgen men neglisjerer svar jmf.videre behandling.ingenting blir fulgt opp onkly.truende og ekkel arrogant nedlatende holdning til pasienten veldig lite sammarbeidsvillig enkelte gg.tråkker over grensa er mann gla i sitt liv og helsa bør mann finne seg en dyktig lege som ser pasienten med menneskeverd.

Dyktig lege.

Opplever ham som et menneske med humor og en som tar deg seriøst. Lytter til deg og tar seg god tid til det du måtte lure på. Enkel å forstå. Han virker oppriktig interessert i min helse. Opplever han ikke som arrogant, men som selvsikker og med et glimt i øyet.

Liker også at han virker forsiktig med å gi ut sterke smertestillende uten et godt grunnlag.

En moderne og oppdatert lege på både utstyr og den tekniske fronten. Svarer raskt og godt på Pasientsky feks.

Virkelig fornøyd med denne fastlegen.

Helg topp!

Empatisk og imøtekommende lege. Jeg forlater alltid kontoret i bedre humør enn da jeg kom - og blir mottatt med seriøsitet og grundighet. Og ikke minst - verdens hyggeligste Ida i resepsjonen!