Angela Mansor Audo

0 av 2000

Angela Mansor Audo er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Angela Mansor Audo

Forferdlig service - dålig oppfølging - kaotisk økonomi

Angela er forsåvidt ok, men har veldig dårlig norsk så kommunikasjonen brister til stadig.
Resepsjonistene er utrolig uhøvelig og veldig lite serviceminded og direkte uhøflige: dersom du har legetime i lunsjtiden deres er det ikke mulighet å betale og du må få faktura tilsendt, noe som resulterer i dyr fakturagebyr. Jeg har mange ganger ikke mottatt faktura da noen hadde lagt inn 'sperre' på bytte av min adresse, noe jeg upprepade gånger ga beskjed om men som tok dem laaang tid å fjerne - og jeg måtte likevel betale purregebyr og inkassovarsel (som jeg ikke mottatt før jeg selv ringte fakturaselskapet og etterspurte faktura).
I sommer hadde Angela en vikar som om mulig var enda mindre god på norsk( og hadde ekstremt lite kjennskap teknisk, hun fant meg ikke i systemet og klarte ikke skrive ut papirer på printern) og når jeg spurte om henvisning til spesialist sa hun jeg skulle få den tilsendt på mail, noe jeg aldri fikk til tross av at jeg ringte og spurte tre-fire ganger etter den. Jeg bestilte til slutt ny time for akkurat samme henvisning men måtte da betale for begge timene, til tross av at jeg aldri mottatt den første henvisningen. Dette kranglet jeg mye med dem om, men resepsjonistene sa de ikke trodde jeg hadde ringt og spurt om henvisningen og at det ikke var deres sin skyld for de ikke var på jobb den dagen(!!!) Angela selv tok seg ikke tid å ringe opp, til tross av at jeg mange uker prøvde å nå henne. En annen gang skulle noen av sekretærene ta stygnen etter jeg fjernet en føflekk, men hunhun dro opp hele såret på nytt. Jeg fikk et kjempestygt merke i etterkant av dette, og jeg måtte betale for ny materiell (ny tråd til nye stygn)
Jeg rekommenderer INGEN dette helsesenter.
Dårlig og uprofesjonell legesenter! Skittent, dårlig oppfølging og forferdelige helsesekretærer.

Kunnskapsløs

En veldig kald og kunnskapsløs fastlege. Mangler empati for pasientens behov. Er absolutt ikke en imøtekommende fastlege. Ikke rart denne fastlegen er så dårlig omtalt. Angrer for at jeg valgte denne fastlegen!

Dårlig helsestasjon.

Angela gjør jobb sin så godt hun kan, med har dessverre lite kunskap om pasientrettigheter. Spesielt når det kommer til sykemeldinger. Det er som om hun er redd for å gi sykemelding, noe som er veldig frustrerende når man er syk og har behov sykemelding.
Er ikke flink til å vise empati og har aldri tid til en samtale.
De som jobber i resepsjonen er mareritt. 1 av dem er grei nok men resten er frekke og kjenner ikke til regler.
En av vikaren for Angela er også definisjonen av mareritt. Det er som om hun vil at vi skal diagnoser oss selv. Tar ikke noe prøver og heller tar ikke tid til å henvise saken videre. Anbellarer noe tabletter så alt gå greit.
Dårlig service, dårlig kommunikasjon og null forståelse og empati. Er veldig skuffet og skal bytte lege så fort som mulig.

Skuffende dårlig helsestasjon

Angela gjør sin jobb greit nok.
Legen kjenner ikke til pasientrettigheter vedrørende sykemeldinger og Nav.
Helsestasjon er ikke en rent, toalettet er alltid skittent, gammelt og skittent møbler.
Sekretærene har problemer med å snakke norsk, vanskelig å forstå å bli forstått, det virker som at de skriker på telefonen.
Helsestasjonen er ikke oppdatert med moderne IT løsninger i Helse Norge. Rot med henvisninger og med økonomiske. For eksempel fakturer ble sendt til gammelt adressen i flere måneder.
Dårlig tjeneste

Lite tillitsfull

Kviet meg for å bytte fastlege, men etter å ha lest litt blandede tilbakemeldinger her så tok jeg en sjanse på Angela. Det angrer jeg på. Forståelse for psykisk sykdom er lik 0, og jeg ble utspørt på en veldig ubehagelig og uproff måte, og bare fortalt at «nei sånn er det jo ikke». Jeg har gått til psykolog i 3 år i min hjemby, men Angela klarte ikke å få meg henvist til DPS i Oslo fordi hennes vurdering av meg var for dårlig. Kom dit en gang kun for resept, og da jeg kom på apoteket så hadde de ikke fått noe resept. Ringte opp og ba de fikse det, de sa det skulle fikses i løpet av dagen, men resepten kom aldri. Stoler ikke på at hun kan hjelpe meg med noe som helst, og etter bare to besøk så ser jeg meg nødt til å bytte i tilfelle jeg alvorlig skulle trenge hjelp, for det får jeg ikke her. Legekontoret er også veldig uhyggelig og de ansatte i skranken smiler ikke.