Thomas Omdal

Autorisasjon (2013)

Nesttun Legekontor Telefonnummer55 13 34 8255 13 34 ...
Postboks 26 Nesttun 5852 Bergen
Thomas Omdal er en av 253 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Thomas Omdal

Fantastisk lege

Alltid ble hørt og tatt på alvor. Kjempe dyktig! Forklarer om sykdom, lager en behandlingsplan og følger opp. Alltid spør om pasient sine forventinger.
Jeg er kjempe fornøyd!!! Håper han fortsetter som fastlege og jeg har ham i mange år til!

Bergens beste leg

Tomas Omdal er en svært kompetent fastlege og en som virkelig bryr seg.
Han har vært en solid støttespiller i en svært vanskelig tid og verdsettes så høyt det er mulig.
Tusen takk til Tomas for all mulig hjelp

Realistisk og trygg lege

Mine erfaringer med Thomas er å bli møtt som menneske. Som alle leger er han fokusert på det man har bestilt time for, men han avslutter alltid med å spørre om det er noe mer jeg ønsker å ta opp. Og om jeg har noe mer å ta opp så tar han seg tid til det også. Når jeg vet at omsorg for pasienter er grunnen, så er det også greit å sitte på venterommet en liten stund over tiden fordi jeg vet det er fordi han gir den samme servicen til personen før meg.
Han har en realistisk tilnærming til problemer og henviser meg ikke videre når det er unødvendig.
Jeg kan trygt anbefale Thomas, både som behandler for vanlige kroppslige plager og for litt mer krevende plager i topplokket :)

Fakturerer for små spørsmål. Ikke bruk!

Fikk faktura på 205 kr for et kjapt spørsmål på helsenorge sine sider vedrørende en blodprøve. Dette var etter jeg allerede hadde betalt over 250 kr for en vanlig legetime. Som regel vil legen ha deg kjapt ut av kontoret sitt. «Stress» er svaret på alt. Undersøker svært lite og tar deg ikke på alvor.

Styr unna!

Her har vi en lege der fokuset er å skylde på stress og hive deg på dør! Har aldri følt at jeg blir hørt, og han er ikke villig til å se sammenhengen mellom ulike symptomer. Har aldri fått en god utredning og får alltid "Nei det kan jeg aldri tro" når jeg ber om at tester skal bli tatt. Veldig missfornøyd og bytter i dag!