Thomas Omdal

Nesttun Legekontor DA
Nesttunvegen 90 5221 Nesttun
Thomas Omdal er en av 240 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Thomas Omdal

Fakturerer for små spørsmål. Ikke bruk!

Fikk faktura på 205 kr for et kjapt spørsmål på helsenorge sine sider vedrørende en blodprøve. Dette var etter jeg allerede hadde betalt over 250 kr for en vanlig legetime. Som regel vil legen ha deg kjapt ut av kontoret sitt. «Stress» er svaret på alt. Undersøker svært lite og tar deg ikke på alvor.

Styr unna!

Her har vi en lege der fokuset er å skylde på stress og hive deg på dør! Har aldri følt at jeg blir hørt, og han er ikke villig til å se sammenhengen mellom ulike symptomer. Har aldri fått en god utredning og får alltid "Nei det kan jeg aldri tro" når jeg ber om at tester skal bli tatt. Veldig missfornøyd og bytter i dag!

Omsorgsfull og dyktig

Flink til å lytte, husker godt sykdommene og forholdene rundt sykdommeem. Husker også familie forhold, relevant til sykd. Man føler å ha fått god hjelp, og trygghet.

Flink

Har kunnskap, overbehandler ikke, behagelig og snakke med. Føler at han tar forespørselne seriøst. Har anbefalt til andre kjente i området.

Utrolig flink fastlege

Thomas er en veldig flink lege. Han lytter og setter seg inn ting. Jeg har en kronisk sykdom og han fokuserer og prøver virkelig å finne ut best måte for meg å leve med sykdomen.

Anbefaler Thomas på det sterkeste. Veldig dyktig lege. Sekretærene på kontoret er også kjempeflinke og imøtekommende.