Thomas Omdal

Nesttunvegen 90 5221 Nesttun
Thomas Omdal er en av 238 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Thomas Omdal

Flink

Har kunnskap, overbehandler ikke, behagelig og snakke med. Føler at han tar forespørselne seriøst. Har anbefalt til andre kjente i området.

Utrolig flink fastlege

Thomas er en veldig flink lege. Han lytter og setter seg inn ting. Jeg har en kronisk sykdom og han fokuserer og prøver virkelig å finne ut best måte for meg å leve med sykdomen.

Anbefaler Thomas på det sterkeste. Veldig dyktig lege. Sekretærene på kontoret er også kjempeflinke og imøtekommende.

Dyktig og observant lege

Omdal er en lege som tar pasientene og problemene deres seriøst, det være fysiske eller psykiske plager. Du føler deg sett og tatt på alvor.

Fra det øyeblikket jeg satte meg ned i stolen følte jeg at dette var en person jeg kunne stole på. Det var nesten skremmende hvor godt han klarte å lese meg, og følte at han virkelig brydde seg om meg. Jeg har en tendens til å bagatellisere og fjase bort alt som er vanskelig, men han så rett igjennom disse tingene og klarte å få meg til å åpne meg helt. Hvis du sliter med noe psykisk, så vil jeg virkelig anbefale Dr. Omdal på det sterkeste.

Anbefales!

Veldig fin og dyktig lege. Han viser genuin interesse og ønsker å bli kjent med deg. Jeg kjente meg trygg og møtt på en skikkelig måte. Dette er en lege det er mulig å være sårbar foran og dele også de vanskelige tingene med. Du kan være trygg på at de blir tatt godt i mot.

Legesekretærene ved dette kontoret er også veldig hyggelige og profesjonelle.

Beste fastlegen

Raske men presis diagnoser.hyggelig og forståelsefull.virker oppriktig interessert og setter seg godt inn i sakene.God dialog og oppfølging.

Dyktig! ;)

Dette er legen jeg har lett etter! Lyttet uten å avbryte. Viste interesse ved å spørre meg og ikke bare lese hva forrige fastlege hadde notert. Veldig behagelig og lett og snakke med .Vil anbefale dr.Omdal til alle, men spesielt til mennesker med depresjon, som meg, som ikke har fått gehør hos andre leger, eller til deg som ikke har søkt hjelp for denne lidelsen tidligere. Her vil du føle deg trygg.