Thomas Omdal

Autorisasjon (2013)

Nesttun Legekontor Telefonnummer55 13 34 8255 13 34 ...
Postboks 26 Nesttun 5852 Bergen
Thomas Omdal er en av 253 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Thomas Omdal

Dyktig og tillitsfull

Omdal var en helt fantastisk fastlege for meg i den tiden jeg bodde i Berge. Han tok meg alltid på alvor og hadde god oppfølging i etterkant. Han er en dyktig lege som ser hele mennesket, og jeg vil virkelig anbefale han som fastlege!

Hyggelig og presis, men meget restriktiv

Jeg har hatt han som lege i flere år. Han er hyggelig, imøtekommende og virker omsorgsfull. Jeg har sjeldent måttet vente lenge når jeg har time.

Men uansett hva årsaken til timen er så er alltid svaret "Vent og se det an." Han vil i hvert fall ikke gi antibiotika, for å se om det kan hjelpe, uansett plage.

Det er klart leger skal være restriktiv på enkelte ting og ikke dele ut medisiner i "hytt og pine", men det får da være måter på. Jeg har sjelden fått nødvendig behandling etter en time, jeg må heller "vente og se" i noen uker/mnd og så komme tilbake, før han til slutt henviser videre, eller skriver ut resept. Når da ventetid hos spesialist i tillegg er 4 mnd så blir man jo fort litt lei, og resultatet blir at jeg heller går privat.

(Dette er snakk om reelle plager som jeg nå har fått påvist og får/har fått behandling for. Så det er ikke snakk om diffuse plager som ikke går an å finne ut av).

Når jeg venter på testresultater må jeg også purre på de, det er ingenting som går automatisk.

Jeg hadde byttet fastlege om det fantes ledige i byen.

En som ser pasientene sine

Har gått til dr omdahl siden 2016 sa jeg var godt ute å kjøre på psyken og misbrukte rus. Jeg mistet en nær venninne og holdt på å kræsje fullstendig men han gav meg støtte,hjelp og omsorg. Var både psykolog og lege samt nav kontakt samtidig. Så under ett ansvarsgruppemøte at jeg holdt på og miste besinnelsen helt,stoppet møte og tok meg til side, roet meg ned og siden gav hele gruppen beskjed om at nå tok han over og sånn ble det. Etter dette har jeg blitt rusfri over flere år nå,fått egen bolig samt førerkort ! Går fremdeles til Thomas omdahl og vi har full tillit til hverandre. En fantastisk mann og lege som jeg er evig takknemlig til. Han ser deg som du er!

Trygg, en som ser pasienten

Thomas er en lege som tar seg tid til å lytte til pasienten. Han er en lege som er trygg, omtenksom, lyttende og ærlig. Absolutt bergens beste lege som ser pasientene sine!

Oppmerksom og lyttende

Dyktig, omtenksom, lyttende. Bryr seg om pasientene. Sender deg videre hvis han ikke kan hjelpe. Anbefales!