Marianne Langøygard

Røstad Legesenter
Helge Ingstadsvei 1 7600 Levanger
Marianne Langøygard er en av 18 fastleger i Levanger

Siste vurderinger av Marianne Langøygard

Den beste legen jeg har hatt!

Marianne har vært min fastlege siden 2014 da jeg kom til Nord Trøndelag. En utrolig dyktig lege på alle måter som jeg vil anbefale på det varmeste! Takk for at du var med og reddet mitt liv!

Interessert lege, empatisk

Virker som en grei lege. Interessert i meg som pasient, ute etter å finne løsninger. Dessverre har jeg ikke hatt henne som lege lenge, da jeg måtte flytte. Det gjorde at hun ikke ønsket å fortsette utredning av meg for langvarige plager, noe som ikke var heldig. Var enkelt å komme i kontakt med legekontoret via nettløsning, men kunne hatt enda bedre muligheter for dette via app. Prøvesvar måtte etterspørres.

Setter seg godt inn i pasientens problemstillinger.

Er grundig og gjør ting ordentlig. Lytter godt til pasienten, og er tydelig opptatt av å gjøre det beste hun kan for pasienten.

Fantastisk medmenneske.

Stor empati. Klare svar.Gir trygghet.I en kaotisk familiesituasjon har hun møtt meg, oss, med tid og forståelse.
Hennes rolige vesen og evnen til å lytte, gir en beroligende virkning. Glad hun er min fastlege.

Imøtekommende, lyttende og ærlig

Marianne er en lege som ser deg og er interessert i deg som person. Hun er imøtekommende, løsningsorientert og rett på sak. Anbefales.