Line Bar-Nathan

Haugerud legesenter

2006

Haugerud legesenter Telefonnummer22 90 58 5022 90 58 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Haugerudsenteret 1 0673 Oslo
Line Bar-Nathan er en av 532 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Line Bar-Nathan

Den beste fastlegen. Megetfornøyd.

Dr Line er en god lytter, sympatisk, dyktig, viser tillit, tar deg på alvor, gir gode råd og er alltid blid. Har hatt henne som fastlege i mange år og er kjempefornøyd. Anbefales.

Dyktig

Ordentlig god og dyktig fastlege. Jeg føler at hun lytter godt, er grundig i sin sjekk og følger opp. Snill, sympatisk og kunnskapsrik. Synd jeg må gi henne fra meg når jeg flytter....

Veldig godt fornøyd

Fastlege for hele familien og vi er alle veldig godt fornøyd. Hyggelig og imøtekommende, grundig og gir rask tilbakemelding på prøver.

Super fastlege!

Line har fulgt meg godt opp med mine små og store utfordringer de siste fire åra. Uansett problemstilling har hun møtt meg med "Hva kan jeg hjelpe deg med i dag?" Og "Er det noe mer jeg kan hjelpe deg med?"

Med en kronisk sykdom og to svangerskap i perioden, føler jeg at jeg har mange legebesøk å basere vurderingen på. Det er dermed med tungt hjerte jeg nå bytter fastlege pga flytting.

Vurderer du Line som fastlege og hun har ledig kapasitet så sier jeg slå til!

God fastlege!

Jeg er godt fornøyd med henne som fastlege, og jeg kvier meg for å bytte selv om jeg har flyttet. Jeg har alltid følt meg godt og grundig ivaretatt.