Line Bar-Nathan

Haugerud legesenter Kvinne, 40 år

Autorisert2006
Ledige plasser 4 av 1100
Vil du bytte til denne fastlegen?

Haugerud legesenter

Haugerudsenteret 1 0673 Oslo
Line Bar-Nathan er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Line Bar-Nathan

Super fastlege!

Line har fulgt meg godt opp med mine små og store utfordringer de siste fire åra. Uansett problemstilling har hun møtt meg med "Hva kan jeg hjelpe deg med i dag?" Og "Er det noe mer jeg kan hjelpe deg med?"

Med en kronisk sykdom og to svangerskap i perioden, føler jeg at jeg har mange legebesøk å basere vurderingen på. Det er dermed med tungt hjerte jeg nå bytter fastlege pga flytting.

Vurderer du Line som fastlege og hun har ledig kapasitet så sier jeg slå til!

God fastlege!

Jeg er godt fornøyd med henne som fastlege, og jeg kvier meg for å bytte selv om jeg har flyttet. Jeg har alltid følt meg godt og grundig ivaretatt.

Lar ikke pasientene bestille time frem i tid.

Har vært fornøyd med henne som fastlege. Skulle bestille time, og fikk beskjed om at hun kun tar i mot timebestilling dagen før du ønsker time. Jeg har ikke mulighet til å avtale timer på så kort varsel på grunn av jobb, men det var ikke mulig for sekretær å booke time lengre frem i tid (det kunne vært snakk om en dag eller to for min del...) ettersom legen har blokkert denne muligheten.

Har motet meg opp til å ta celleprøve for første gang, og ønsker å benytte meg av en fastlege jeg kjenner, men kunne gått til en annen hvis jeg fikk en dame. Den andre kvinnelige legen på senteret tar kun imot sine egne pasienter (noe som er forståelig), så dette var ikke en mulighet.

Må derfor bytte fastlege/legekontor. Ekstremt irriterende at legen er så lite fleksibel!!!

En veldig hyggelig og støttende lege som gjør at du føler deg tatt vare på.

Jeg syns alltid vi har funnet en god løsning på mine problemer. Vikarer og andre ansatte på Haugerud legesenter har egentlig også vært veldig hyggelige. Vet ikke helt hva som kunne vært forbedret.

En veldig hyggelig og omtenksom lege som er interessert i deg og dine problemer.

Hun følger deg tett opp og sørger for at man kommer til ytterligere undersøkelser om det skulle være nødvendig. Følger tett opp resultater foretatt andre steder i helsesystemet. Er slik man ønsker en fastlege skal være