Line Bar-Nathan

Haugerud legesenter

Autorisasjon (2006)

Line Bar-Nathan er en av 570 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Line Bar-Nathan

Et legesenter det er umulig å få time hos?

Jeg byttet til Line etter 10 år hos forrige fastlege. Byttet på bakgrunn av flere gode tilbakemeldinger. Jeg kan ikke uttale meg noe særlig om Line som fastlege, men tilgjengeligheten på dette legesenteret er for dårlig! Jeg har måttet vente minimum tre uker (gjerne fire) for time for meg og mine barn. Ved alvorlige hendelser har de avvist på dagtid og referert til legevakt eller privat aktør selv om det er fastlege man skal kontakte på dagtid.

Varm og vennlig. Empatisk.

Meget engagert og kunnskapsrik. Står på før deg og finner ut av ting.
Stoler på deg at du gjør ditt beste. Er virkelig på din side nor livet er tungt.

Dyktig og ser deg

Line er en lege jeg kommer til å beholde uansett hvor i Oslo jeg flytter. Byttet fastlege for noen år siden da jeg følte hun ikke tok det jeg kom med på alvor. Line er det motsatte. Jeg er ikke ofte hos legen, men når jeg først er det føler jeg meg i trygge hender. Hun ser meg, bruker den tiden som trengs og er også veldig faglig dyktig.

Tilstedeværende og kunnskapsrik

Veldig fornøyd med Line Bar-Nathan som fastlege. Hun er vennlig, ser pasienten og er dyktig. Får alltid god oppfølging.

Veldig flink lege

Line Bar-Nathan er en kjempe flink lege, anbefaler henne til alle hvis du ønsker å ha en lege som ser deg som pasient og lytter. Hun er også alltid blid og hyggelig. Det gir en positiv energi når du er syk.