Line Bar-Nathan

Autorisasjon (2006)

Line Bar-Nathan er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Line Bar-Nathan

Fantastisk!

En sjelden kombinasjon av dyktig, imøtekommende, lyttende, blid, varm, empatisk, kunnskapsrik, tydelig og genuin.
Dette er en fastlege jeg vil beholde så lenge det er mulig, for jeg har aldri hatt en bedre lege. Har aldri hatt en dårlig opplevelse hos Line, og har alltid blitt tatt på alvor.
Alltid godt humør, alltid nøye og alltid god oppfølging.

lite brukermedvirkning og villighet til å samarbeide med pasienter

Jeg har opplevd en rekke uheldige hendelser tidligere der jeg har valgt å unnskylde hennes oppførsel og trodd at hun ikke mente det hun sa eller gjorde, selv om det har hatt negativ innvirkning på min egen psykiske helse.

Jeg har hatt gjentatte opplevelser der jeg har følt meg ignorert og at jeg ikke får hjelpen jeg trenger. I utallige situasjoner har jeg opplevd at mine bekymringer og behov ikke blir lyttet til, og jeg har følt meg motarbeidet når det kommer til å få nødvendig hjelp og støtte fra henne. Dette har ført til en konstant følelse av mistillit og ubehag ved tanken på å besøke legen - et sted som burde være en trygg og støttende arena.

Det ble legebytte på meg med engang!

Omsorgsfull og lyttende

Flink, dyktig profesjonell og omsorgsfull lege! Utrolig empatisk lege som sender prøvesvar med grundig forklaring. Hun lytter til meg som pasient og tar meg på alvor. Det er en fornøyelse å ha med henne å gjøre.

Legesenter med dårlig tilgjengelighet

Tilgjengeligheten på dette legesenteret generelt er for dårlig! Jeg har hatt Line som fastlege i mer enn 10 år. Jeg har måttet vente minimum 2-3 uker (gjerne fire) for time for meg og mine barn.
Nå er hun bare tilgjengelig på telefon, ikke oppmøte! Hun er flink til å lytte men ikke flink til videre henvisning eller utredning.

Et legesenter det er umulig å få time hos?

Jeg byttet til Line etter 10 år hos forrige fastlege. Byttet på bakgrunn av flere gode tilbakemeldinger. Jeg kan ikke uttale meg noe særlig om Line som fastlege, men tilgjengeligheten på dette legesenteret er for dårlig! Jeg har måttet vente minimum tre uker (gjerne fire) for time for meg og mine barn. Ved alvorlige hendelser har de avvist på dagtid og referert til legevakt eller privat aktør selv om det er fastlege man skal kontakte på dagtid.