Line Bar-Nathan

Tlf: 22 90 58 50 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Line Bar-Nathan er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Line Bar-Nathan

Veldig godt fornøyd

Fastlege for hele familien og vi er alle veldig godt fornøyd. Hyggelig og imøtekommende, grundig og gir rask tilbakemelding på prøver.

Super fastlege!

Line har fulgt meg godt opp med mine små og store utfordringer de siste fire åra. Uansett problemstilling har hun møtt meg med "Hva kan jeg hjelpe deg med i dag?" Og "Er det noe mer jeg kan hjelpe deg med?"

Med en kronisk sykdom og to svangerskap i perioden, føler jeg at jeg har mange legebesøk å basere vurderingen på. Det er dermed med tungt hjerte jeg nå bytter fastlege pga flytting.

Vurderer du Line som fastlege og hun har ledig kapasitet så sier jeg slå til!

God fastlege!

Jeg er godt fornøyd med henne som fastlege, og jeg kvier meg for å bytte selv om jeg har flyttet. Jeg har alltid følt meg godt og grundig ivaretatt.

Lar ikke pasientene bestille time frem i tid.

Har vært fornøyd med henne som fastlege. Skulle bestille time, og fikk beskjed om at hun kun tar i mot timebestilling dagen før du ønsker time. Jeg har ikke mulighet til å avtale timer på så kort varsel på grunn av jobb, men det var ikke mulig for sekretær å booke time lengre frem i tid (det kunne vært snakk om en dag eller to for min del...) ettersom legen har blokkert denne muligheten.

Har motet meg opp til å ta celleprøve for første gang, og ønsker å benytte meg av en fastlege jeg kjenner, men kunne gått til en annen hvis jeg fikk en dame. Den andre kvinnelige legen på senteret tar kun imot sine egne pasienter (noe som er forståelig), så dette var ikke en mulighet.

Må derfor bytte fastlege/legekontor. Ekstremt irriterende at legen er så lite fleksibel!!!

En veldig hyggelig og støttende lege som gjør at du føler deg tatt vare på.

Jeg syns alltid vi har funnet en god løsning på mine problemer. Vikarer og andre ansatte på Haugerud legesenter har egentlig også vært veldig hyggelige. Vet ikke helt hva som kunne vært forbedret.

En veldig hyggelig og omtenksom lege som er interessert i deg og dine problemer.

Hun følger deg tett opp og sørger for at man kommer til ytterligere undersøkelser om det skulle være nødvendig. Følger tett opp resultater foretatt andre steder i helsesystemet. Er slik man ønsker en fastlege skal være

Uempatisk og lite forståelse

Har Diabetes 2. Er trøtt hver morgen og tisser 7 - 11 ganger i timen. Har sagt til legen at jeg ikke klarer å utføre jobben som sikkerhetsvakt. Trenger hjelp til å søke uføretrygd. Legen nekter å hjelpe meg med søknaden til tross for at jeg har sykdom.

Rett og slett elendig

+Fint lite postivt å trekke frem.
-Liten troverdighet, fremstår svakt faglig, innbyr ikke til noe tillitsforhold, glemmer avtaler, tar ikke kontakt vedrørende svar på blodprøver, glemmer å sende henvisninger.

Den beste legen jeg har hatt

Line måtte jeg slutte å bruke da jeg flyttet. Hun er faktisk den aller beste legen jeg har hatt. Følger opp, har tid å lytte, tar pasienten på alvor og sjekker alt ut før hun gir seg. Jeg vurderer å gå tilbake til henne, til tross for at jeg må kjøre 1 time for å komme til henne. Hun er desverre ikke ledig nå, men jeg skal følge med. Jeg har fått ny fastlege. Line og den nye er som himmel og helvete for å si det rett ut.

En lyttende og observant lege.

Byttet til dr. Bar-Nathan i 2011 og har ikke angret et sekund. Hun er alltid blid, har tid til å lytte og henviser videre dersom noe er uklart. Får skriftlige tilbakemeldinger dersom hun ikke er fornøyd med prøver etc. En lege etter "mitt hode".

Den beste legen jeg har hatt hittil.

Jeg har ikke hatt Line som fastlege veldig lenge, men ut i fra det jeg har opplevd så er hun en veldig positiv og dyktig fastlege. Man får følelsen av at hun kan noe og vil hjelpe deg, og det skaper tillit i pasienten.

Sympatisk, interessert og dyktig

Har hatt henne som fastlege i tre måneder, og er foreløpig svært fornøyd. Jeg går ofte til legen fordi jeg sliter mye med både fysisk og psykisk sykdom, og er avhengig av en god og oppmerksom lege. Hun har absolutt innfridd mine forventninger. For det første er hun meget sympatisk, og hun fremstår som veldig interessert i det jeg har å si. Det virker som om hun ønsker å bli godt kjent med meg, noe jeg opplever som positivt. Hun tar meg alvorlig og gir meg den hjelpen jeg har behov for. Hun er også flink til å henvise til spesialister ved behov. Dessuten har jeg ennå ikke opplevd å måtte vente lenge på venteværelset når jeg har time.

Det må også nevnes at resepsjonen på legekontoret er godt skjermet, man kan bestille time via sms (noe som er kjempebra), og legens kontor er rent og delikat.

Beste legen på Haugerud

Super flink, lytter og er intressert i å hjelpe deg så godt hun kan!
Klarer alltid å få akutt-timer hos henne uten at du får følelsen av at hun ikke har tid til deg!!

En god lege.

En lege som lytter til pasienten, og har tid til deg. Du føler deg trygg.