Faiza Basharat

Autorisasjon (1993)

Torshovdalen Legesenter AS Telefonnummer22 09 76 0022 09 76 ...
Hans Nielsen Haugesgate 37E 0481 Oslo
Faiza Basharat er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Faiza Basharat

Meget flink lege!

Faglig veldig flink og nøye! Tar tak i problemene og setter i gang behandling omgående! Har aldri møtt negative reaksjoner, uansett arbeidsmengde og tidspress.

Grundig lege

Selv om for noen kan de virke som hun ikke hører på det man sier, har jeg fått veldig bra behandlig fra henne og synes hun er veldig flink. Hun har alltid tatt meg på alvor. Dessuten tar hun mange prøver for å utelukke andre sykdomer og gi deg riktig behandling.

Elendig!

Fikk time hos denne legen da min fastlege ikke kunne ta meg imot denne dagen (akutt-time). Jeg måtte vente i godt over en time, og da jeg endelig fikk komme inn følte jeg at hun ville bli ferdig med meg fortest mulig. Hun så ikke på meg en eneste gang, oppførte seg regelrett nedlatende mot meg og jeg følte meg ikke tatt på alvor i det hele tatt. Aldri mer!

Har ikke tid

Hun er helt sikkert dyktig men jeg opplever at hun ikke tar seg tid til å høre etter. enig med de andre kommentarene om at hun kan virke krass. Kommer til å bytte fastlege.

Hun har alltid dårlig tid, og ser nesten ikke på deg

Kanskje hun er flink, hvem vet... Hun er alltid forsinket, prøver å bli fortest mulig ferdig med deg, ser mer på PC enn på pasienten... Men hun avviker ikke fra regelen at man må komme til henne når man skal fornye resept, selv om hun verken ser på eller undersøker deg nærmere. Har byttet fastlege for 1 år siden, er såååå mye mer fornøyd med min nye lege.