Faiza Basharat

Autorisasjon (1993)

Torshovdalen Legesenter AS Telefonnummer22 09 76 0022 09 76 ...
Hans Nielsen Haugesgate 37E 0481 Oslo
Faiza Basharat er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Faiza Basharat

Alltid forsinka og lite interessert

Er så utrolig lei av å ha henne som lege, hun er alltid forsinka, og virker totalt uinteressert i meg som pasient. Og når jeg sier forsinka snakker vi 30-60 minutter hver eneste gang.

Dårlig tid

Har hatt henne som fastlege i ca. 1 år nå, er aldri presis, ser hele tiden på pc enn på deg, føler som hun er ikke int i meg, prøver å bli ferdig fortest mulig, får ikke sagt det jeg hadde tenkt, bytter henne om ikke så lenge, anbefales IKKE

Positiv lege

Jeg har hatt Faiza som min fastlege siden barndommen. Hun er veldig hyggelig og gir gode og presise råd. Flink med å følge opp med prøver og prøveresultater. Jeg går til henne for mine svangersskapskontroller og er veldig fornøyd. Får tett oppfølgning.

Anbefales!

Flink lege!

Dyktig, erfaren lege. Gir rask time med kort ventetid. Positiv erfaring med akutt time på dagen. Veldig flink med undersøkelser/blodprøver og følger opp resultatene. Jeg har hatt henne som min fastlege i 13 år og veldig fornøyd. Anbefales!

Meget fornøyd

Kunnskapsrik, empatisk og dyktig lege. Gir alltid grundig informasjon rundt problemstillingen man kommer med, tar seg alltid tid til å forklare. Følger opp nøye og jevnlig.
Meget flink hva gjelder gynekologiske problemer.
Er meget fornøyd med lege og legesenter.

Anbefales - om hun har plass på listen!