Faiza Basharat

Autorisasjon (1993)

Torshovdalen Legesenter AS Telefonnummer22 09 76 0022 09 76 ...
Hans Nielsen Haugesgate 37E 0481 Oslo
Faiza Basharat er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Faiza Basharat

Ukomfortabel time

Har under flere omstendigheter opplevd å ikke bli hørt av Faiza. Hun hører på deg i 3 min, for å så kaste deg ut i venterommet, for å så hente deg inn igjen. Hun prøver å bli ferdig med timen så fort som mulig, og du får ikke mulighet til å senke skuldrene. slik skal det ikke føles når du drar til legen. Hos legen skal du føle deg komfortabel, du skal føle at du blir hørt og det har jeg aldri opplevd hos Faiza. FRARÅDES!!!!

Ikke fornøyd

Har hatt henne som fastlege før og var ikke fornøyd. Dårlig til å lytte og hadde dårlig tid til meg som pasient. Følte meg ikke ivaretatt. Avfeide mine problemer før jeg var ferdig med å snakke.. Gikk til en annen lege senere med mitt problem, der ble jeg hørt og fikk hjelp.

Dyktig, profesjonell, forståelsesfull

Jeg er veldig fornøyd med Faiza som fastlege. Ble først skepisk på bakgrunn av noen av de tidligere anmeldelsene hun har mottatt, men etter å ha faktisk benyttet henne er jeg svært fornøyd. Hun lyttet til problemene mine, gav gode råd - og gjorde som en fastlege skal. Anbefales.
Eneste forbedringspotensialet var at det var litt ventetid.

Denne legen frarådes på det sterkeste!

Jeg byttet nylig fastlege og trives veldig med han jeg har nå. Faiza Basharat derimot var ingen hyggelig opplevelse. Hun var en dårlig lytter, og som flere har sagt, så ønsket hun at jeg skulle forlate kontoret med en gang jeg kom inn døren. Etter konsultasjon med Faiza, ombestemte jeg meg og ønsket resept på p-piller likevel. Det var umulig å ta direkte kontakt med henne. Jeg ga beskjed til resepsjonen på telefon flere ganger, men de var svært uhøflige og ikke hjelpsomme. Til slutt satt jeg på venteværelset og ventet til at Faiza hadde 2 minutter til å snakke med meg. Etter to timer hadde hun endelig tid til å skrive en resept til meg. Noen dager senere fikk jeg en giro i posten på 260 kr for konsultasjon. Etter at jeg nektet å betale fikk jeg inkassovarsel og endte opp med å betale en giro på 400 kr. Latterlig spør du meg!

Arrogant

Etter flere dårlige episoder på Torshovlegesenter, gledet jeg meg faktisk pga første gang gravid time.
Jeg måtte vente over en time på å komme inn! Når jeg først kom inn, tok hun i mot min urin prøve og sa vi måtte sette opp ny time pga det var seint på dagen. Jeg som hadde ventet så lenge!
Jeg sa ifra, og hun hastet meg inn for å ta blodprøve, hvor hun begynte å diskutere med hun som skulle ta blodprøven. Jeg satt der uten noe informasjon og ble tatt blodprøve på, etter dette skulle jeg få komme inn til henne igjen. Da hadde hun andre pasienter, så jeg måtte vente igjen.
Da jeg kom inn sa hun at jeg måtte gå midt i arb.tiden fremover får å få time.Elendig service, arrogant dame som behandler sine pasienter dårlig! Ikke som forventet, jeg dro derifra trist og sur.
Fikk ikke stilt sp.mål, hun avfeide meg og ville ha meg ut med en gang jeg kom inn. Ikke å anbefale!