Faiza Basharat

Autorisasjon (1993)

Torshovdalen Legesenter AS Telefonnummer22 09 76 0022 09 76 ...
Hans Nielsen Haugesgate 37E 0481 Oslo
Faiza Basharat er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Faiza Basharat

Dyktig lege. Anbefales!

Dette er en dyktig lege som tar seg tid og er grundig.
Ved et par anledninger har jeg hatt behov for mye mer enn de 15 min som er en vanlig legetime, da har hun alltid tatt seg tid - selv om det betyr at hun er blitt forsinket tik neste pasient! Så det at hun er forsinket er vel heller et godt tegn...hun tar seg tid til pasientene sine!!
Hun har alltid gitt god medisinsk behandling, snakket med spesialister når det har vært behov. Føler meg meget godt ivaretatt.
Opplever at annet personale på kontoret også er hyggelige, alle er selvfølgelig opptatte, men det er forståelig.

Hun anbefales!

anbefaler ikke denne legen

jeg fra råder andre om denne legen. hun vil ha meg ut med en gang jeg kommer inn døra. hun hører ikke etter hva jeg har å si jeg meg medikamenter som jeg får sykt mye bivirkninger og hun spør ikke etter hvordan jeg har det. først gangs gravid og det står ikke en dritt i kortet mitt. har ikke blitt sett på eller hørt.

Manglende empati. Dårlig lytter

Det gikk mange år før jeg så fastlegen min. Tydeligvis var hun fullbooket siden de få gangene jeg hadde behov var det ikke mulig å få en time før langt fram i tid. Det var greit nok for meg. En sykemelding for forkjølelse kan man få fra hvem det skulle være. Etter jevnlige besøk over en lang periode da jeg fikk en sykdom gikk det opp for meg at dette er en lege som var helt uinteressert i meg som pasient. Ofte var konsultasjonen pepret med sure kommentarer og informasjonsmengden var på et minumum. Jeg begynte å grue meg til besøk og da var det på tide med et bytte.

anbefales ikke

Jeg som førstegangs fødende fikk meg først 1 time for førstegangs kontroll, men når jeg kom til legekontoret så var hun syk. Fikk da ny time samme uke, men når jeg da kom så var labben stengt fordi hun var forsinka.
Når jeg da kom for 3 gang fikk jeg tatt blodprøver, men måtte komme tilbake uken etter fordi hun ikke hadde noe svar på prøvene.
Gikk ut med mer spørsmål enn når jeg gikk inn.
Hun er og veldig sur å vil ha deg ut fortest mulig.

Anbefales ikke

Hun hører ikke på meg når jeg snakker, lar meg ikke snakke ferdig og hun ønsker å få meg ut så fort som mulig. Til hver time er hun minst 45 minutter for sen, og hun lar meg sjelden være inne i mer enn 2 minutter, uansett hva timen gjelder. Jeg var hos henne nylig med fire relativt alvorlige ting som jeg måtte ta opp, hun lot meg ikke fortelle om en av dem engang. Jeg føler at hun er både frekk og uhøflig, i tillegg til at hun ikke tar meg seriøst som pasient. Anbefales virkelig ikke.