Anette Katharina Bender

Autorisasjon (1995)

Anette Katharina Bender er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Anette Katharina Bender

Imøtekommende og empatisk

Jeg har fått byttet fastlege til Bender for ca.1år siden. Fra første møte følte jeg meg tatt seriøst, kjente meg trygg på at hun ønsket å støtte meg så godt som mulig. Hun viste interesse og fagkunnskap for mine utfordringer, hadde en holistisk tilnærming som jeg har savnet hos andre fastleger.
Jeg kan anbefale Anette Bender på det varmeste!

"En ekte praktiker".

Bender har bred erfaring og gir klar beskjed om hvilken behandling som skal til for å komme på beina igjen; både hva helsetjenesten kan hjelpe til med og gir konkrete råd både til livsstil og kostråd. Jeg har fått god behandling hos henne i årevis. Hun er også flink til å henvise. Legesenteret er generelt gode på å dekke opp akuttjenesten.

Uinteressert og uoppmerksom

Fikk altid følelsen av å være i veien, at mine opplevelser eller symptomer ikke var rett. Ofte en krass tone og avvisning av forespørsler. Lite behjelpelig med henvisninger til spesialist eller prøvetakning. Opplyste heller ikke tydelig om at hun skrev ut resepter på homeopatmidler i stedet for medisiner.

Imøtekommende, kunnskapsrik,

Har henne som min favoritt lege. Har blitt møtt på så fin måte, både jeg og barna. Setter stor pris på at hun har en holistisk tilnærming. Var svært støttende når jeg hadde mitt første barn.

Elendig legesjekk

Legen oppleves som veldig lite interessert, uengasjert og tilbyr etter min mening svært lite eller nesten ingen samtale eller veiledning. 1. konsultasjon hos Anette har resultert i et umiddelbart legebytte.