Anette Katharina Bender

Oscars gate 12 0352 Oslo
Anette Katharina Bender er en av 567 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Anette Katharina Bender

Uinteressert og uoppmerksom

Fikk altid følelsen av å være i veien, at mine opplevelser eller symptomer ikke var rett. Ofte en krass tone og avvisning av forespørsler. Lite behjelpelig med henvisninger til spesialist eller prøvetakning. Opplyste heller ikke tydelig om at hun skrev ut resepter på homeopatmidler i stedet for medisiner.

Imøtekommende, kunnskapsrik,

Har henne som min favoritt lege. Har blitt møtt på så fin måte, både jeg og barna. Setter stor pris på at hun har en holistisk tilnærming. Var svært støttende når jeg hadde mitt første barn.

Elendig legesjekk

Legen oppleves som veldig lite interessert, uengasjert og tilbyr etter min mening svært lite eller nesten ingen samtale eller veiledning. 1. konsultasjon hos Anette har resultert i et umiddelbart legebytte.

Nedlatende og uinteressert

Etter 5 dager med kraftig hodepine, vond nakke og rygg oppsøkte jeg legene i Oscarsgate for å forsøke å finne ut av dette. Har i litt over et år hatt vondt i venstre øre og lurte på om dette kunne ha en sammenheng.
Blir møtt med ekstreme fordommer der hun, før jeg i det hele tatt har forklart ferdig, bastant forteller at jeg hvertfall ikke skal få noen sykemelding. Dette var ikke heller målet, og når jeg prøver å forklare dette himler hun med øynene.
Mot slutter av konsultasjonen forteller jeg at jeg også har mye hovne mandler og hoven tunge. Til dette mener hun jeg skal gurgle salvie. Jeg måtte be henne kikke i øret mitt. Svelget tok hun ikke engang en titt på.
Oppleves som nedlatende, bedrevitende og svært lite forståelsesfull. Fullstendig mangel på empati og medmenneskelighet.

Dyktig og pålitelig lege

En utrolig dyktig, intelligent og forståelsesfull lege. Anette lytter og har en varm og vennlig tilnærming. Det som gjør hun usedvanlig god er at hun ser mennesket som helhet og er løsningsorientert i det. Hun har mye kunnskap og erfaringer som gir tillit og trygghet. Jeg har kun hatt positive opplevelser med Anette ila de årene hun har vært min fastlege og opplever alltid at hun tar meg på alvor og følger opp