Anette Katharina Bender

Oscars gate 12 0352 Oslo
Anette Katharina Bender er en av 546 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Anette Katharina Bender

Dyktig og pålitelig lege

En utrolig dyktig, intelligent og forståelsesfull lege. Anette lytter og har en varm og vennlig tilnærming. Det som gjør hun usedvanlig god er at hun ser mennesket som helhet og er løsningsorientert i det. Hun har mye kunnskap og erfaringer som gir tillit og trygghet. Jeg har kun hatt positive opplevelser med Anette ila de årene hun har vært min fastlege og opplever alltid at hun tar meg på alvor og følger opp

Støtte til egenomsorg

Anette har vært en fantastisk lege for meg og barna våre i nesten to tiår. Hun fulgte opp begge svangerskapene og var barnelege på helsestasjonen på Frogner da vårt første barn ble fulgt opp der. Hun er trygg og virker oppriktig interessert i hvordan det går med familien vår. Vi har fått god støtte til å ta vare på barna våre med tilstedeværelse og omsorg når de har vært syke (som jeg opplever er hensikten med den antroposofiske behandlingen), og hun er restriktiv på inngripende legemidler når de ikke er nødvendige.

Jeg opplever at hun prøver å styrke oss i egenomsorgen og samtidig til å tåle det vi ikke kan gjøre noe med.

Et sprudlende og vennlig menneske å møte.

Sur, kjølig og arrogant

Hadde henne som fastlege, men sluttet. Gruet meg nesten for å gå dit. Hun virker streng og bitter. Ikke særlig blid og imøtekommende. Hun er i tillegg antroposofisk lege, som er et pluss.

Dyktig lege

Anette er ei kjempe dyktig lege med mye kunnskap. Jeg opplever henne som kjærlig, imøtekommende, og omsorgsfull. Hun lytter til mine problemer, og kommer med gode forslag samt løsninger.
Hun har en tendens til å prate litt for mye (ikke om seg selv slik andre hevder her, men om hvordan jeg har det). Dette er jo selvsagt positivt for de som ønsker å få litt ekstra omsorg eller oppmerksomhet.

Anbefaler henne på det sterkeste!

Nedlatende og sint

Dårlig opplevelse hos Anette Bender, som snakket nedlatende til meg, hevet stemmen, kjeftet og slo i bordet mens jeg var syk og i en svært sårbar situasjon. Jeg synes det er uakseptabelt og uprofesjonelt å møte syke pasienter på denne måten.