Anette Katharina Bender

Oscars gate 12 0352 Oslo
Anette Katharina Bender er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Anette Katharina Bender

Svært vanskelig tilgjengelighet

Ringer man legene i Oscarsgate for å få time hos Bender, kan det ta opptil 2 uker før man får time.

Blid og hyggelig lege, men svært lite tilgjengelig.

Fantastisk

Veldig flink til å sette seg inn i pasientens behov og se helheten, ikke bare symptomene hver for seg. Positiv utstrålig og kommer raskt til det viktigste fordi hun lytter.

Svært lite empatisk og imøtekommende lege

Ettersom mitt legekontor har stengt grunnet ferieavvikling ble jeg henvist hit. Bender var ikke imøtekommende og snakket til meg på en svært nedlatende måte. Jeg følte meg ikke ivaretatt og ble møtt med utsagn som "Jeg har ingen empati for forkjølelse" og "Du kan ikke tro at du kan forhandle deg frem til en sykemelding." Fikk heller aldri snakket ferdig da hun konsekvent avbrøt meg. Gikk derfra med en dårlig følelse og følte meg rett og slett tråkket på. Styr unna!

Den mest nedlatende fastlegen jeg har hatt

Opplevde å ikke bli tatt på alvor når jeg kom til konsultasjon. Var krevende å nå igjennom og dersom jeg var uenig i hennes tanker ble hun rett og slett sur.

Meget dyktig o pålitelig lege

Anette har vært min fastlege i flere år. Jeg opplever henne som meget profesjonell, dyktig og forståelsesfull. Jeg kan absolutt anbefale henne! Hun har evnen til å se mennesket som et hele og er en god samtalepartner