Helene Berglund

Autorisasjon (1998)

Helene Berglund er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Helene Berglund

Fornøyd i mer enn 10 år

Jeg har hatt Helene Berglund som fastlege i over 10 år og er meget fornøyd. Hun har hjulpet meg og samboer gjennom systemet med prøverørsbehandling, og vi har nå fått en gutt. Hun forholder seg likt til store og små plager, gjemmer seg ikke bak en skjerm, men ser deg rett i øynene. Forværelset kan være litt skummelt, men de er raske med å gi tilbakemelding og følge opp. Greit mht blodprøver o.l. og de svarer raskt når man henvender seg via nettsidene eller sms. De har ofte klart å skvise meg inn i et eller fullt skjema dersom det er viktig/akutt.

å takke min lege Helene Berglund

Siden 1999 Var hun mine Fastlege jeg og famillian min,vi var heligtiden velkommen.
Hun er den beste lege i verden jeg trur.
MVH

uhøflig og uten noe medlidenhet til andres sykdom

jeg fant utat jeg hadde diabetes, når jeg spurte om hjelp så fikk jeg nifse svar og ingen hjep. hun nektet noen ganger å gi meg timer, og ga meg heller ikke noe onkllig beskrivelse på hva jeg skulle gjøre. mest av alt så hadde hun null respekt for mine følelser i en son sårbar posisjon.

En god lege

Helene Berglund har vært min fastlege i snart ti år og jeg er veldig fornøyd. Hun er lett å prate med, virker kunnskapsrik og det er alltid hyggelig å komme inn på kontoret hennes. Selv om jeg har flyttet til en annen kant av byen, fortsetter jeg å ha henne som fastlege. Det eneste jeg har å utsette er at hun er veldig travel, så det tar lang tid å få time, og de på forkontoret virker surrete og litt useriøse.

Meget forståelsesfull og løsningsorientert

Har hatt Helene i 9 år og må dessverre bytte da jeg har flyttet langt fra Oslo. Helene er den mest forståelsesfulle og empatiske legen jeg har hatt. Hun har også greie på mye og ser løsninger og muligheter i helsevesenet. Hun er effektiv men allikevel lyttende. Hun kommer uoppfordret med råd om mulighetene som finnes. Eneste lille minus er at legekontoret hennes kunne hatt lenger åpningstid på telefonen.
Kan varmt anbefale Helene og håper hun er ledig om jeg skulle flytte nært Oslo igjen.