Helene Berglund

Autorisasjon (1998)

Helene Berglund er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Helene Berglund

Trygg og dyktig… men lite tilgjengelig

Helene er en fantastisk fastlege. Hun lytter og hun bryr seg. Uten tvil er hun den beste legen jeg og min sønn har hatt.

Men! Ventetiden for time og den enorme arbeidsmengden hennes reduserer tjenestens opplevelse betraktelig. For jeg får ikke lenger hjelp når jeg trenger det, og jeg sendes fra en vikar, til en annen. Det skaper rot og uforutsigbarhet. Opplever allerede at det ikke er Helene som er fastlegen min lenger, det er ikke alle helseutfordringer som kan vente fire uker.

Håper de finner en løsning på dette for alle hennes pasienter.

Fantastisk fastlege

Jeg har hatt Helene som fastlege i flere år nå. Hun er både faglig dyktig og empatisk. Jeg føler meg alltid sett, hørt og forstått, og tatt på alvor. Hun er flink til å vurdere mitt behov for hjelp og behandling. Helene er kort oppsummert den beste fastlegen jeg har hatt noen gang.

Trygg og tillitsvekkende

Aldri hatt en fastlege som jeg har hatt så stor tillit til. Hun er flink til å lytte, og er flink til å følge opp

Takk for meg

Helene har vært min fastlege i 15 år. Jeg har følt meg svært godt ivaretatt i alle år. En lege som både gir god og trygg oppfølging, tydelige råd på såvel telefon som i timer. Jeg har følt meg sett og forstått med varme og respekt. Så tusen takk for følge gjennom mange år og livsfaser.

Sympatisk og faglig dyktig

Har gått til Helene Berglund i mange år nå, og kommer til å fortsette med det. Hun lytter og tar mine spørsmål og plager på alvor, alltid med empati og varme, og er dessuten konstruktiv hva gjelder behandling. Jeg har stort sett alltid fått time relativt raskt på Kurbadet legesenter, også ved mer akutte henvendelser.