Helene Berglund

Kurbadet Legesenter

1998

Kurbadet Legesenter Telefonnummer23 35 30 5023 35 30 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Akersgt. 74 0180 Oslo
Helene Berglund er en av 534 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Helene Berglund

Trygg og bestemt

Kunnskapsrik, og flink til å henvise videre om hun ikke har kompetansen selv. Trygg, føler deg hørt, selv om du ikke alltid får det du ønsker får du det du trenger.

Trygg og kunnskapsrik, anbefales

Jeg har hatt Helene Berglund som fastlege i 11 år og er veldig fornøyd. Hun er god til å lytte og ta folk alvorlig. Alltid god oppfølging i tillegg til at hun er en varm og hyggelig person. Anbefales på det sterkeste!

Veldig fornøyd. Kunnskapsrik og tar seg tid.

Veldig fornøyd. Tar seg god tid. Kunnskapsrik. Lytter og forstår. Anbefales! Har vært kunde i flere år.

Den beste legen jeg har hatt

Etter over 20 år som kronisk syk har jeg vært innom mange leger, men Helene er absolutt den beste. Hun stoler på meg og min kunnskap om mine sykdommer, hun er åpen for å prøve nye ting og har utrolig forståelse for alle aspekter ved sykdommene.
Som ME-pasient har jeg møtt mye fordommer og feilinformasjon, men Helene har alltid behandlet med meg respekt.

Legekontoret har lang ventetid, ofte ca 2 uker. Men det er verdt det! De andre som jobber på legekontoret er også hyggelige og alltid hjelpsomme.

Beste fastlege

Helene Berglund tar seg tid, er trygg og tilgjengelig når det gjelder. Føler at hun lytter til m e g, og at hun har faglig tyngde. Takk for at slike leger finnes!