Helene Berglund

Autorisasjon (1998)

Helene Berglund er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Helene Berglund

Den nest beste legen jeg har hatt

Dr Berglund er en utrolig hyggelig og imøtekommende lege, og hun bryr seg virkelig om pasientene og jobben sin. Jeg hadde brukt Kurbadet legesenter fast i mange år før hun begynte der, og var veldig fornøyd den tiden hun var min fastlege.

Grunnen til at Dr Berglund er den nest beste legen jeg har hatt, var at hennes forgjenger var helt utenom det vanlige. Dr Berglund var ikke alltid like lett å få time hos, så jeg endte opp med å måtte bruke de andre legene på Kurbadet i stedet.

Hadde jeg ikke flyttet fra Oslo ville Dr Berglund fremdeles vært mitt førstevalg som fastlege.

Når det gjelder Kurbadet legesenter forøvrig, syntes jeg nok at det venterommet var litt i minste laget og at hele lokalet og spesielt toalettet trengte en oppgradering. De kunne gjerne også vært litt flinkere til å bytte ut lesestoffet på venterommet.

Kurbadet har ingen egen parkeringsplass, og det er ikke alltid like lett å finne parkering i området. Men det er normalt i Oslo sentrum, og den sentrumsnære beliggenheten var det ingenting å si på.

Fastlege med høy standard!

Faglig veldig skikkelig. Empatisk/omsorgsfull. Lite selvhøytidlig og flink til å vurdere pasientens behov mht støttende behandling, sykemelding/ikke sykemelding osv. God "advokat" for pasienten vs. NAV/arbeidsgiver mv. Lett å diskutere med/drøfte mulige løsninger.