Helene Berglund

Autorisasjon (1998)

Helene Berglund er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Helene Berglund

Veldig bra

Man blir tatt alvorlig. Hun er hyggelig og proff samtidig. Lett å være åpen med

God lege med altfor mange pasienter

JEg opplever Helene Berglund som en utrolig dyktig lege, men må innrømme at jeg nå vurderer å bytte. Hun lytter til deg, gir deg den hjelpen u trenger og skjønner når hun skal sette grenser. Men når det tar 3-4 uker å få time, med mindre det er akutt, så blir det vanskelig å beholde henne. Jeg håper med tiden at Beglund kanskje vil få mindre pasienter.

En lege som lytter og kan sitt fag!

Kort fortalt så er jeg meget takknemlig for at Dr Berglund er min fastlege. Det har hun vært nå i over 7 år.
Hun kan sitt fag. Ikke bare stiller hun korrekte diagnoser, men hun har også en unik forståelse for mennesker. Hun skriver ikke resepter/henvisninger i "hytt og pine", men hun bruker tiden til å forstå hva som egentlig feiler pasienten. Alle mennesker er ulike, og alle reagerer ulikt..
Dr Berglund er et godt eksempel på en meget dyktig lege.
(samt at hun har telefontid. Noe som gir oss pasienter mulighet å kontakte henne umiddelbart, kontra å vente på en avtalt time)

Særs bra!

Helene Berglund er en strålende lege. Jeg har hatt henne som lege snart i 10 år.
Jeg føler meg alltid vel når jeg kommer og hun både ser og hører deg.
Hun er i tillegg en god samtalepartner og er nødvendig streng der det trenges.
trenger du en kort prat med henne, så er hun tilgjengelig på telefonen på et gitt tidspunkt på formiddagen.
Jeg har også et godt inntrykk og gode opplevelser med legesekretærene!

En lege som alltid bryr seg om hvordan jeg har det!

Har hatt Berglund som lege i over ti år og aldri vært skuffet. Hun får meg alltid til å føle at hun virkelig bryr seg om hvordan jeg har det, virker faglig solid og er alltid blid. Resepsjonistene og lab'en kan imidlertid ha godt av et lite smilekurs innimellom. Lokalene kunne trengt litt fornyelse. Grei service med timebestilling via sms, men hvorfor ikke det og kontakt med legen via mail? Har også tungvinte åpningstider på telefon.