Vegard Berling

Autorisasjon (2007)

Midtløkken legekontor Telefonnummer33 35 48 4833 35 48 ...
Skiringssalsgaten 1a 3116 Tønsberg
Vegard Berling er en av 57 fastleger i Tønsberg

Siste vurderinger av Vegard Berling

Veldig flink lege:)

Følte at jeg fikk god oppfølging, og at han virkelig tok seg tid til å lytte...... Meget viktig for meg.....:)

Anbefalt!

Fint initiativ med en slik side, ikke nödvendigvis for aa klage paa folk, men for aa gi litt fortjent skryt til de som fortjener det!
Jeg er veldig fornöyd med fastlegen min. Han er vennlig, aapen og interessert, og fant fort ut hva som maatte "fikses" hos meg. Han er ung, men utstraaler faglig trygghet og höy sosial intelligens. Stresser ikke. Anbefaler ham paa det varmeste.
Og hvis han leser her selv: Du er den beste fastlegen jeg har hatt, ta til deg alle positive kommentarer jeg er sikker paa at du faar her inne. Haaper det blir en stund til vi ses igjen, men jeg er sikker paa at jeg er i trygge hender.

Storførnøyd og absolutt til å annbefale!

Jeg har hatt han over en periode nå og han begynner å blir dyktigere og dyktigere! Jeg er kjempe fornøyd og han har absolutt hjulpet meg når det har trengtes!!

Et unikum med barn

Han er relativt ny i allmennpraksis, men virker dyktig. I møte med meg som voksen opplever jeg ham tidvis usikker, mens han er et absolutt unikum i kontakten med mine barn. Han har såpebobler og bamsestetoskop på kontoret og ungene absolutt elsker ham.

Legesenteret har lang telefonkø, men en velfungerende ordning med sms-bestilling og time samme dag. Det er lyst og innbydende, og de ansatte later til å trives.