Jostein Berntsen

Autorisasjon (2003)

Jostein Berntsen er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Jostein Berntsen

Dyktig og lyttende

Den beste fastlegen jeg har hatt. Kunnskapsrik, handlekraftig og empatisk. Flink til å forklare, og behandler meg samtidig som en likeverdig med selvbestemmelsesrett over egen helse.

Trygg og god lege

Åpen og oppfatter hva jeg mener.
Får alltid god oppfølging.
Resultatet taler for seg selv da jeg er en eldre mann på 81 år og har hatt fast jobb på Rikshospitalet.

Svært dyktig lege

Meget dyktig lege som tar deg på alvor. Jeg har alltid fått rask time og god behandling av denne legen og av de øvrige ansatte der. Forståelsesfull, empatisk og faglig dyktig både når det gjelder fysisk og psykisk helsesituasjon. Også veldig dyktig og får raske tilbakemeldinger på e-konsultasjoner og telefon om nødvendig.

Profesjonell og hyggelig

Familiens fastlege gjennom 9 år. Jostein er faglig dyktig, profesjonell og er en av de beste fastlegene jeg har hatt. Anbefales på det varmeste.

Tilgjengelig og lyttende

Min fastlege de siste år har alltid vært tilgjengelig, når jeg har hatt behov for en kontroll. Han opptrer alltid høflig og korrekt, ikke noen morsomheter eller tøys.
Han er lyttende i forhold til mine oppfatninger og ønsker. Han svarer med faglig tyngde og innsikt.