Jostein Berntsen

Sørkedalsveien 150 A 0754 Oslo
Jostein Berntsen er en av 555 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Jostein Berntsen

Flott lege!

Opplever Jostein som en fantastisk lege. Han stiller faglig sterkt i sitt yrke og tar de undersøkelsene som trengs for å komme til bunns i mine helseproblemer. Jostein spør også alltid hvordan jeg har det ellers. Han tar seg tid og hører på meg som pasient. Har bare gode erfaringer han.

Ikke til å anbefale

Da bussen ble forsinket, ble jeg også forsinket til timen min med 5 minutter (til min nye fastlege). Jeg anmeldte ankomst til resepsjonen og hun ba meg om å vente til Jostein Berntsen. Da hadde jeg 10 minutter igjen av timen min. 50 minutter senere var jeg fortsatt ikke ropt inn og gikk til resepsjonisten frustrert og ba om en forklaring. "Jostein tar ikke i mot pasienter som er forsinket, men jeg skal spør ". Hun kom derimot med et svar om at han skulle ta meg inn bare jeg satt og ventet litt. Etter 10 minutter med mer venting kalte jeg dagen og gikk da det var åpenbart at han bare ikke ville ta meg imot, da han ikke hadde noen pasienter på kontoret sitt. Jostein Berntsen er ikke til å anbefale!

Beste fastlege i byen

Jeg vil anbefale Jostein til dere som leter etter en fastlege som hører på deg som er pasient. En lege som er flink til å se deg og finner alltid løsning på problemet. Han er også bestemt når det trengs, men også empatisk.

Du får god hjelp og du vil bli godt i varetatt.

Dette gjelder også hans staff.

Lyttende og flink

Fastlege som hjelper med det han kan og henviser hvis det er behov for det. Pragmatisk og hjelpsom på samme tid. Veldig fornøyd!

Hyggelig og inkluderende

Har vært min fastlege i 17 år. Lydhør, og for meg også
meget kommuniserende! De få gangene han måtte være i tvil om min helsetilstand, formidler han meg videre til like dyktige spesiallister innen sine yrker.

Har ingen konstruktiv kritikk. 5+

Hilsen