Jostein Berntsen

Sørkedalsveien 150 A 0754 Oslo
Jostein Berntsen er en av 532 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Jostein Berntsen

Beste fastlege jeg hatt

Korrekt, rask og fokusert på oppgaven. Flink til å lytte på meninger til sine pasienter. Har sikkert nok pasienter så kan være litt begrenset tilgjengelighet noen ganger

Vurderer og bytte

Jostein er hyggelig og grei, men er dessverre ikke en fastlege jeg kommer til og fortsette og bruke. Tror jeg. Jeg skiftet til han da min forrige lege dessverre døde. Mitt inntrykk er at han har for mange pasienter og kan virke noe lite lyttende til tider. Følger meg ikke tilfredsstillende opp nok og jeg er dessverre ikke helt fornøyd.

Vennlig og kunnskapsrik

Følte meg veldig godt ivaretatt. Jostein er veldig forståelsesfull og imøtekommende. Jeg fikk inntrykk av at han er til å stole på og følte meg trygg på den behandlingen jeg fikk.

Den beste

Han her fortjener diplom som verdens beste fastlege! Selv om han har det travelt møter han deg alltid med ett smil og med en tilsynelatende oppriktig interesse i hvordan det går. Han er effektiv og kunnskapsrik og jeg føler meg alltid tatt på alvor, både ift egen og barns helse. Han følger godt opp og har alltid gode svar og løsninger på lur.
Anbefaler Berntsen til alle!
Synes forøvrig også at det bare er hyggelige og blide medarbeidere på senteret og at det er veldig god service der!

Faglig flink, men virker ikke så interessert

Har hatt ham som fastlege over flere år, og han har vært samarbeidsvillig og grundig når det gjelder å bestille prøver og gi henvisninger, men min subjektive opplevelse har ofte vært at han ikke er så interessert i det jeg har å fortelle og jeg har ofte forlatt kontoret hans uten å ha sagt halvparten av det jeg hadde på hjertet på forhånd.

Forventer ikke en psykologtime, men det føles litt som å sitte på et samlebånd hvor du sakte men sikkert transporteres mot utgangen fra det øyeblikket du setter deg ned.