Jostein Berntsen

Sørkedalsveien 150 A 0754 Oslo
Jostein Berntsen er en av 532 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Jostein Berntsen

Dyktig ;)

Etter å ha byttet fastlege noen ganger fant jeg Jostein og har ikke angret.. Han er hyggelig, imøtekommende, lyttende, empatisk, virker faglig oppdatert og ivrig etter å hjelpe på best mulig måte....Han tar alle ´problemer´seriøst og er effektiv!..Er selv i samme bransje og har ingen ting å utsette på jobben han gjør.. Kan absolutt anbefales!

Favorittlegen!

Kan virkelig anbefales, tar deg seriøst og har alltid tatt seg god tid. Har en veldig "for å være på den sikre siden" holdning, og henviser lett videre og tar prøver hvis han tror det kan være nødvendig. Veldig samarbeidsvillig mtp NAV.

Kjempe fornøyd

I have been with this doctor for 2.5 years and he has always been very professional, helpful and thorough. I can only recommend him to everyone.

Tilbakelent selvsikker

Men ikke veldig engasjert tror jeg oppsummerer mitt inntrykk etter noen år med Berntsen. Han er sikkert kunnskapsrik, men formidlingen av kunnskapen oppfatter jeg som mangelfull. Kjapp dialog, skriving på PC og ut er min erfaring.

Faglig dyktig men ikke god mellommenneskelig kompetanse

Da min tidligere fastlege gikk av med pensjon, byttet jeg til Berntsen. Jeg valgte ham ut fra de mange gode omtalene på denne siden. Ble derfor litt paff da jeg på min første "time" hos ham, følte at jeg møtte et menneske som sto i ganske sterk kontrast til mange av omtalene. Rent faglig har jeg ikke mye å utsette på ham, men den mellommenneskelige kompetansen opplevde jeg som oppsiktsvekkende dårlig. Det var en ren "medisinsk" grunn til at jeg var der, så var absolutt ikke ute etter noen "psykolog", men jeg opplevde at legen ikke oppfylte selv minimumskrav til hva man må kunne forvente av normal høflighet og empati. Andre og siste besøket jeg hadde hos denne legen før jeg byttet fastlege, ga samme inntrykk. Det blir selvfølgelig subjektivt, men må legge til at jeg mener jeg er en nokså lite sensitiv og komplisert person, og med tidligere fastleger har jeg alltid vært såre fornøyd.