Jostein Berntsen

Sørkedalsveien 150 A 0754 Oslo
Jostein Berntsen er en av 556 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Jostein Berntsen

Ikke til å anbefale

Da bussen ble forsinket, ble jeg også forsinket til timen min med 5 minutter (til min nye fastlege). Jeg anmeldte ankomst til resepsjonen og hun ba meg om å vente til Jostein Berntsen. Da hadde jeg 10 minutter igjen av timen min. 50 minutter senere var jeg fortsatt ikke ropt inn og gikk til resepsjonisten frustrert og ba om en forklaring. "Jostein tar ikke i mot pasienter som er forsinket, men jeg skal spør ". Hun kom derimot med et svar om at han skulle ta meg inn bare jeg satt og ventet litt. Etter 10 minutter med mer venting kalte jeg dagen og gikk da det var åpenbart at han bare ikke ville ta meg imot, da han ikke hadde noen pasienter på kontoret sitt. Jostein Berntsen er ikke til å anbefale!

Beste fastlege i byen

Jeg vil anbefale Jostein til dere som leter etter en fastlege som hører på deg som er pasient. En lege som er flink til å se deg og finner alltid løsning på problemet. Han er også bestemt når det trengs, men også empatisk.

Du får god hjelp og du vil bli godt i varetatt.

Dette gjelder også hans staff.

Lyttende og flink

Fastlege som hjelper med det han kan og henviser hvis det er behov for det. Pragmatisk og hjelpsom på samme tid. Veldig fornøyd!

Hyggelig og inkluderende

Har vært min fastlege i 17 år. Lydhør, og for meg også
meget kommuniserende! De få gangene han måtte være i tvil om min helsetilstand, formidler han meg videre til like dyktige spesiallister innen sine yrker.

Har ingen konstruktiv kritikk. 5+

Hilsen

Empatisk, dyktig og grundig.

En lyttende og sympatisk lege som alltid gir meg en følelse av bli tatt på alvor. En som følger med og er oppdatert og henviser videre dersom det er nødvendig.
Gjør sitt ytterste for at du skal få time raskt hvis det haster. Jeg har i løpet av livet vært hos en god del fastleger i Oslo, og Jostein Berntsen stiller virkelig i en klasse for seg.
Dessuten er legesenteret også befolket av trivelig personale som alltid møter deg med et smil.
Anbefaler denne legen på det varmeste.