Christian Wilhelm Biermann

Autorisasjon (1982)

Smestad Legesenter Telefonnummer23 25 44 4423 25 44 ...
Sørkedalsveien 90b 0377 Oslo
Christian Wilhelm Biermann er en av 599 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Christian Wilhelm Biermann

Den beste legen jeg har hatt

Jeg har vært pasient hos Dr. Biermann siden 1988, og har hele tiden følt meg trygg og ivaretatt som pasient.

Dr. Biermann er faglig dyktig, hyggelig, empatisk, lyttende og har aldri vært redd for å søke annen vurdering om det er noe han mener spesialister kan mer om.

Jeg har aldri hatt problemer med å få snakke med Dr. Biermann over telefonen, men har full forståelse og respekt for at han kan være opptatt med andre pasienter, slik at det ikke passer å prate akkurat når det passer meg.
Dette kalles å ha respekt for noen som hjelper syke mennesker - og for deres tid også.

Det er alltid noen som føler seg viktigere enn andre, og som er vant til å få tid og oppmerksomhet omgående - og slike mennesker er ofte kritiske når deres behov ikke umiddelbart blir dekket. Det er derfor viktig at en lege iblant får lov å sette ned foten og be om at disse respekterer at andre også har et behov for, og krav på hjelp.

Ved akutt behov for lege, er det mulig å kunne komme til Dr. Biermann på dagen, men da må man selvsagt påregne ventetid - slik det også er på akuttmottak på private sykehus.

Som konklusjon kan jeg på det sterkeste anbefale Dr. Biermann og si at man som pasient er i de aller beste hender.

Topp lege !!

Hadde jeg hatt det minste å klage på hadde jeg ikke fortsatt med en flott lege i over 25 år !

Han følger alltid opp.
Er det det noe de ikke finner svar på sendes jeg umiddelbart videre.

Jeg har ingen forståelse for noen av de negative innleggene jeg har lest om han .

Tror noen får se litt nærmere på egen adferd.

Dyktig, lyttende og serviceminded

Biermann har vært familiens fastlege siden 85. En fantastisk lege, kompetent, oppdatert og med solid kunnskap om spesialister. Han er serviceminded og helhetstenkende. Kort sagt super lege og medmenneske med topp kollegaer rundt seg på Smestad legesenter. Mine beste anbefalinger.

erfaren, dyktig og grundig

Jeg byttet fastlege fordi jeg trengte en faglig dyktig, erfaren og grunndig lege som følger opp. Det fikk jeg. I tillegg er han også veldig lett og fin og snakke med. Føler at jeg blir tatt på alvor. Jeg opplever å få den beste hjelp de gangene jeg har hatt behov for det.

Suveren lege

Familiens lege i mange år. Empatisk og kompetent. Har stilt opp for oss i mange sammenhenger. Fine lokaler og hyggelige legesekretærer. Ofte time på dagen.
Forundret over innlegget fra juni iår. Kjenner oss ikke igjen i det hele tatt. Har gjennom årene registrert enkelte uhøflige medpasienter. Dette ser ut som en "drittpakke" som vi kaller det i kommunikasjonsbransjen. Høyst ufortjent.